Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Sılam gibi sevdim

Sılam gibi sevdim
 

GOOGLE


Varlığın umut demiştim ya,

Güne bakan misali yüreğimin,

Güneşi senin gözlerin.

Sen, ben

Ve biz içimi ısıtan sevdamız.

Gölgen en dingin liman

Kollarının adı huzur.

Yaşam adına aldığım her nefes sana dair.

Sen, ben de ben olan,

Bense sevdana tutsak aşık.

Hep beklenen

Ve kurulan en güzel hayal.

Nefesin hayat,

Dudakların ekmek, su, aş.

Güne seninle başlar,

Uykuya seninle dalan gözler,

Seni hep seni özler.

Varlığın hürrüyetim,

Sevdan ise sılam, memleketim.

İşte sevgili ben seni böyle sevdim.

DİLEK YAKA

 
Toplam blog
: 85
: 1590
Kayıt tarihi
: 23.11.10
 
 

Yaş otuzbeş yolun yarısı eder demiş üstad demesine ama, benim yapacak çok şeyim var:)! Anneyim, e..