Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sildim gönlümden seni...

Sildim gönlümden seni...
 

Sildim gönlümden sevgini ,
Önce büyük bir sızı...
Sonra fırtına öncesi sessizlik ,
Ve çaresizliğinin acısı çöktü içime.

Sildim gözlerimden hayalini ,
Önce koca bir karanlık...
Sonra büyük bir umutsuzluk ,
Ve yokluğunu gördüm göz bebeklerimde.

Sildim yaşantımdan seni ,
Önce büyük bir yalnızlık...
Sonra sensiz yaşamanın vereceği acı ,
Ve ıslak kaldırımlarda seninle, sensiz ben.

Sildim kulaklarımdan sesini,
Önce dayanılmaz bir feryat...
Sonra rüzgarların, kuşların,
Ve yağmurların sesinden gelen, gene sensin sen.

Sildim dudaklarımdan tadını ,
Önce buruk bir acı...
Sonra senin olan o lezzet ,
Ve hep, hep sana ait o dayanılmaz hasret.

Sildim beynimdeki hücrelerden adını ,
Önce isyan ettiler...
Sonra gene seni ezberlediler ,
Ve hala adını tekrar etmekteler.

Sildim ellerimden ellerinin sıcaklığını ,
Önce çaresizce göğe uzandılar...
Sonra olmayan hayalini tuttular ,
Ve seni tekrar kaçırmamak için sımsıkı kapandılar.

Sildim mevsimlerden tüm benliğini ,
Önce ilkbahar, yaz, kış ve sonbahar'dan seni...
Sonra tam kurtuldum derken ,
Ve baktım ki tüm mevsimler hala seninle yüklü.

Sildim seni bu nasıl silmekse ,
Önce benimdin, şimdi benliğim olmuşsun...
Sonra gene sen, hep sen, her yerde sen,
Ve anladım ki bir bedende can gibiyiz seninle ben.
 

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..