Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Portakal Çiçeği ve FISILTI

http://blog.milliyet.com.tr/elvince

30 Ocak '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Şile mi güzeldi yoksa sesleriniz mi?

Şile mi güzeldi yoksa sesleriniz mi?
 

ömrüme armağan edilen anlardan... teşekkür ederim.


Bir yılı aşkın süredir seyrine daldığım Milliyet Blog... İnsan yaşamında kimi zaman çok fazla önem taşıyacak bir süre... Hele zamanı bol keseden harcadığımızı, tutumlu olamadığımızı düşünürsek (ki )bunu sizler adına değil kendi adıma yazıyorum. Milliyet Blog'ta olduğum süreyi ömrüme katılan bir kazanç olarak düşünüyor ve " hey dostum iyi ki buradasınız, buradayım" diyorum.

Serap İnce olarak yorumlarınızla çaldım kapınızı. Yorumlarım sizlerle sohbet edebilme imkanı veriyordu;bunu çok seviyordum. Yazıyı yazan arkadaşıma "o" nu anlama çabamın olduğunu ve yalnız olmadığını hissetirebilmek, ne kadar başardım bunu bilemiyorum.


Yazılarım yüreğimin (hatta kişiliğimin ) sesidir. Şimdiye kadar yaşamımda saklı olan ; hayallerim, korkularım, içgüdülerim, sevinçlerim, kabahatlerim, ihanetlerim, zaaflarım, kaybolmaya yüz tutmuş insan yanımın sesi. Keşke daha sağlam bir kalemle ses verebilsem sizlere. Sizlerin sesleri arasında gönlümce dollansam "bahar akşamları " gibisiniz...


Uyandım baktım ki bir sabah,
Güneş vurmuş içime;
Kuşlara, yapraklara dönmüşüm,
Pır pır eder durur, bahar rüzgârında.
Kuşlara, yapraklara dönmüşüm;
Cümle âzâm isyanda;
Kuşlara, yapraklara dönmüşüm;
Kuşlara,
Yapraklara. ( Pırpırlı Şiir/ Orhan Veli )

Katıldığım ilk blog toplantısı oldu Şile buluşması. Sizleri görmek, seslerinizi işitmek ayrıcalığını yakalamıştım. Hiç biriniz yabancı değildiniz de aylar süren bir ayrılığı noktalayan aile bireyleri gibiydiniz sanki, benim için. Bunu hepinizin böyle hissetiğine eminim. Hepinizle yanyana olmak ellerinizi tutmak ve gözlerinize bakarak " seni seviyorum" demek isterdim. Ama nedense ya heycanımdan ya da içimde ki garip hüzünden olacak sizlerle olabilmenin güzelliğini ve sevincini yansıtamadım. Size garip gelecek ben geceyi bile anımsayamıyorum sanki ben o anları dondurmuşum. Neler yaşandı? Neler konuşuldu hatırlayamıyorum ; ama seslerinizi, gözlerinizi, evet en çok gözlerinizi hatırlıyorum. Belki de hatırlamam gereken bunlardı... Güzel bakan, güzel gören gözler...
Bu güzel geceyi ömrüme armağan eden sevgili arkadaşım Leyla Önder'e ve sizlere teşekkür ederim...

Şile toplantısına katılan- katılamayan bütün blog arkadaşlarım sizleri yapacağımız ilk toplantıda bir arada görmek ve kucaklamak istiyorum...

Şile atmosferini hala içimde taşıyorum, gecemiz ve özellikle sabah gezintimiz... BLOG ARKADAŞLIĞINA ÜÇ KERE "OLE"...

Güzel seslerinizi unutmayacağım... Sevgimle...
 
Toplam blog
: 76
: 2902
Kayıt tarihi
: 06.11.06
 
 

"Yasamak sakaya gelmez,büyük bir ciddiyetle yasayacaksinbir sincap gibi mesela,yani yasamin disinda ..