Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '08

 
Kategori
Blog
 

Şile

Şile
 

Aslında benim hangi Şile'yi sevdiğimi ve özlediğimi daha önce yazdığım (http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=14515) bir blogda özetlemeye çalışmıştım. Ancak 26 Ocak'da yapılan blog toplantısı aslında benim bu özlemimi bir şekilde giderdi. Çünkü eski günlerdeki gibi samimi bir ortam sağlanmıştı.

Ayrıca Sunset benim için farklı bir öneme sahip olan bir yerdi. 32 yıllık dostum Ali ile her gece oraya gider, köşedeki masamıza oturup Şevki'nin büyük bir özenle kurduğu soframızda demlenip çalan müziğe eşlik eder, bugün hala kulaklarımda çınlayan Ali'nin şen kahkahaları ve espirileriyle gecenin nasıl geçtiğini anlamaz ve genellikle eşlerimizden gelen fırça telefonlarıyla kendimize gelirdik. Tabi hemen kalkıp eve giderdik diyeceğimi sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Ordan kalkar Bi Bara doğru yola koyulurduk. Geceyi genelde "hadi gidelim oğlum eve, valla sokakta kalacağım" diyerek genelde ben sonlandırırdım. İşte o adamı 24 Ekim 2006 yılında zamansız bir kalp krizi ile kaybettim ve Sunset'e de en son o akşam körkütük sarhoş olup ağlamak için gitmiştim. Yani o akşam hem hasta olmam hem de geçmiş günlerin acısıyla siz dost blogcuları izledim sadece. Hatta Şevki "artık gelirsin bundan sonra yeter artık" dedi bir ara çay ocağının yanındaki kısa sohbetimizde, hafif sitemkar hafif fırçayla karışık. Umarım giderim tekrar.

Orada bulunmak benim için farklı duyguların bir karmaşası, bir geçmiş ve gelecek hesaplaşması ama tüm içtenliğimle gerçekten bu insanlarla bir şeyleri paylaşabilmenin keyfi ve sevinciydi. Hele sevgili İlyas Bayram'ın hazırladığı eşşiz CD'yi bilgisayarımda dinleyip ve bugün tüm gün DVD'de görselliğini de yaşadığımda evet iyiki ordaydım ve bu insanları sanal dünyanın dışında da tanıdığım için şanslıyım diye düşündüm. Gerçi ertesi gün tekrar hastahanelik olmasam tam süper olacaktı ama neyse. Kalın sağlıcakla.
 
Toplam blog
: 116
: 1883
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Emekli Deniz Öğretmen Subayım. Felsefe ve yabancı dil eğitimi üzerine çalışmaktayım. Yazmak ise b..