Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

19 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Siler Elayı

Sevdası tek değil, çift olanlarız
Demem ilk aşkımsın, senin aşkınım
Aşktan gülenlerin, ağlayanlarız
Sen benim baharım, içimde kanım
Kalbim çarpmaz oldu, sen yoksun ondan
Hayat anlamsız mı? Ben çıktım yoldan
Sevda ne yücedir, sarmış her koldan
Benim akan selim, senin damladan
Damlacıktır deme, vücut bulursa
Damarda akmazda, beyne vurursa
Aşk kalpte dururda, gözde kurursa
Yanımda hayalin, gerçek olursa
Ben bilmez diyorum, yürek acıyı
Sen varken görmez, akta karayı
Gözde yaşlar akar, siler elayı
Acıyı düşünme, düşün sevdayı
Düşünsem sen bulut, bana uzaksın
Yağmur olup aksan, bana kuraksın
Akmasan da bana, hala sen varsın.
Sen düşünmesen de, sen bana yarsın.

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..