Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

CENGİZ ÇETİK Yazar Şair

http://blog.milliyet.com.tr/cengizcetik

15 Mart '18

 
Kategori
Şiir
 

Silgimin Arkasında Kalan Geçmişim

Silgimin Arkasında Kalan Geçmişim
 

Farkında olmadan
Akıp gitti zaman
İçinde kalan
Sorulmamış hesaplarımı
Çoğaltarak
… Katlayarak
Sakladı
Gri bulutların hüzünlerinde
Pembe düşlerin yalanlarında
Yaşanmış yanlışların
…. Sahile vurduğu
…… Çakıl taşlarında

Acılar geldikçe
Dalga dalga
Geçer dedim yüreğime
…susturarak
Biter dedim dilime
… Isırarak
Nefret ettiklerimi
Görmezden gelerek
Yıllarca avuttum
………uyuttum
Ve bugün 
Silkindim
… Uyandım
Tüm olumsuz geçmişim
Silgimin ucundasınız
Geçmez
… Bitmez dediklerim
Nefretle andıklarım
Sildim sizleri
Sormayın neden
Dün
İstediğim için vardınız
Bugün
İstemediğim için yoksunuz
Artık
Silgimin arkasında kalan 
…………………. Noktalarda bile...

Cengiz ÇETİK

 
Toplam blog
: 119
: 455
Kayıt tarihi
: 07.02.08
 
 

2017 Aralık ayında ilk romanım "POKENTRANLI GÖKMEN" okuyucusuyla buluşmuştur. Deneme- şiirler- öy..