Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Silinmeyen Hatıralar

Uğramaz oldu geçmişin izleri geleceğimin satırlarına,

Ne yalnızlık sorar oldu halimi ne kusursuz sandığım fırtına,

Yaşamakla biter sandığım ömrüm bilmiyorum ne durumda,

Yaralar kabuk bağlar her an, kanar diye bıraktığım yokluğunda.

Silinmeyen hatıralar yoklar arada bir benliğimi,

Kurtulmak mümkün olsa seçemez miydim  gitmeyi,

Cevapsız kalan sorular beklerken çözülmeyi,

Ne unutabilir, ne yok sayabilirsin

Ne de yüreğini çıkarıp bir yerlere koyabilirsin

En küçük bir hatanı kollar hayat boyu

Ya da en zayıf anını

Ben seçtim hayat denen sınavdan yaralı ve yorgun geçmeyi...

 
Toplam blog
: 53
: 63
Kayıt tarihi
: 16.12.19
 
 

Zaman su gibi akıp giderken yaşadıklarımın bana kattığı duygu ve düşünceleri kalıcı hale gelmesi ..