Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Silip süpürdü... Ayrılık rüzgarları

Silip süpürdü... Ayrılık rüzgarları
 

Silip Süpürdü Rüzgarlar Seni


SİLİP SÜPÜRDÜ…… AYRILIK RÜZGARLARI


Dolaşırdık Etiler’ de, Bebek koyunda

Boncuk mavisi, gözlerin aklımda kaldı

Sarmaş dolaş olurduk, okul yolunda

Deniz mavisi gözlerin, saklımda kaldı


Hatıralarımı, mutluluğumuzu…

Çalıp götürdü, ayrılık rüzgarları…

Şimdi tek başıma, yürüyorum yalnızca

Tutulmuştum sana, Sarıyer limanında

Suçluyorum kendimi, aklım takılınca

İlk öptüğüm yerdeyim, kaldım Emirgan’da

Maziyi, kederi, sensiz hayalini

Alıp getirdi, ayrılık rüzgarları


Gönlümün tek eşiydin, yetmiyor kelimeler

Canıma candın bir tanem, tükendim bittim

Tek bir hatıran kaldı yazdığımız şiirler

Denizimdin, her şeyimdin, kaybolup gittin


Ümitlerimi, sensiz sevgimi, seni…..

Silip süpürdü, ayrılık rüzgarları…

08.07.2008

Kağıthane / İst.

Sa:21.50


*her hakkı mahfuzdur*

 
Toplam blog
: 74
: 350
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Ordu ilinde doğdu. İstanbul'da büyüdü. İlk ve orta, lise eğitimini İstanbul'da tamamladı. Ünivers..