Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '19

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Silivri'de Yarım Gün

Sevgili Okurlarım, hiç hesapta yokken bir arkadaşımıniş görüşmesi için Silivri’ye gittim. Silivri ziyaretim sırasında babasının işleri dolayısıyla İsviçre’de büyümüş Erzincan kökenli Ünlü Türk İş İnsanı Celal Sarıca'yı tanıma fırsatımda oldu. Eğitici ve eğlenceli geçen sohbetin ardından fotoğraf çektirdik birlikte.

Yine büyük ve geniş Silivri Sahil Meydanının canı yakın, güler yüzlü, sevecen Meydan Simitçisi Zekai Meydan ve kıymetli evladı Ferdi Meydan ile tanışma fırsatım oldu. Beni evlerine misafir olarak davet ettiler. Buradan nezaketi ve alçak gönüllülükleri için kendilerine çok teşekkür ederim.

Sevgili Okurlarım, İnsanın yolu İstanbul'un bu modern sahil kasabasından geçince hele de yazarsanız ister istemez tanımakta istiyor, gezip görmekte istiyorsunuz Silivri'yi.

Çok Güzeldi... Ben de yarım gün gibi kısa bir zaman diliminde öyle yaptım. Bu güzel sahil kentinde uzun sahil şeridi boyunca yürüyüş, uzun kordon boyunca sıralı kafelerde çay, kahve, soğuk içeceklerden içtim. Burada insanların bana anlattıklarına göre yaz ve kış aylarında uzun ve geniş sahil yolu boyunca devamlı açık olan kafeterya, restoranlar ve parklar insanlara yıl boyunca hizmet veriyor. Aileniz ve arkadaşlarınızla birlikte güzel bir gün geçirmek veya tatil yapmak istiyorsanız mutlaka buraya gelip görmelisiniz derim.

Güzel bir denize girmek istiyorum diyorsanız... Huzurlu geçen bir dört – beş saat ve gurme lezzetlerin bulunduğu lokasyon bir harika gerçekten. Denize girmedim fakat deniz sığ olduğu için her kesimden insan için tercih sebebi olacak güzellikte temiz ve yosundan arındırılmış açık mavi görüntüsüyle hem izleyene hem de içersinde yüzene zevk veriyor. Üstelik gidiyorsun gidiyorsun deniz suyu diz üstüne çıkmıyor. Halk plajı yaz günü öğleden sonra bile kalabalık haliyle. Bunun yanında kafa dinlemek için daha sakin yerlerde var. Şezlong ve şemsiye veren alkollü alkolsüz işletmeler ile mevcut büyük plajın bir arka sokağında araba park etmek için araç park alanları da hizmete açık tutuluyor...

 

 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..