Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '12

 
Kategori
Güncel
 

Silivri

Silivri
 

  • İlk kez Silivri diyarlarında girmiştim denize…
  •  
  • İlk kez Silivri’nin bir yerlerinde arkadaşlarımla çadır kamp kurmuştum…
  •  
  • Çok defalar arkadaşlarımla Silivri’nin kumsallarında zaman geçirmiştik… Kâh denize girmiştik, kâh elimizde kutu biralar, sahilin dibine bağdaş kurup, gece yarılarına kadar bira içmiştik…
  •  
  • “Silivri” dendiğinde benim aklıma hep bu yöndeki sosyal hayatım, anılarım aklıma gelirdi…
  •  
  • Uzun zaman oldu Silivri diyarlarına gitmeyeli…
  •  
  • Acaba nasıl bir yer halini almıştır Silivri? Aslında görmeden de rahatlıkla tanımlayabileceğim bir sayfiye yerine dönüşmüştür. Her yerin alabildiğine betonlaştığı, alabildiğine yeşilden yoksun bırakıldığı, her yanın çöplere bezeli olduğu bir sayfiye yeri olmuştur herhalde…
  •  
  • Ülkenin değişim ve dönüşüm sürecinden, Silivri’nin de fazlasıyla nasiplenmiş olmasını tuhaf bulmuyorum… Kaos sürecinin doğal sonuçlarını Silivri’de fazlasıyla yaşayan yörelerden birisidir…
  •  
  • Uzun zamandan beri “Silivri” dendiğinde aklıma o anılarımla hiç de bağdaşmayan, o sayfiye yeri kimliğinden uzak bir yer geliyor.
  •  
  • “Şimdi biraz konuşursan, soluğu Silivri’de alırsın” dedi bir dostum…
  •  
  • Ve benim aklıma sadece “Ergenekon Davası” geldi. Başka da hiçbir şey gelmedi. Ne o eski anılar, ne içilen biralar, ne mırıldandığımız şarkılar…
  •  
  • Evet…
  • Silivri dendiğinde aklıma gelen tek şey, “Ergenekon Davası”. Başka da bir şey değil…
  •  
  •  
  •    
 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..