Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Şimdi! Ağlasan ne fayda?

Şimdi! Ağlasan ne fayda?
 

internetten alıntıdır


Sözün bittiği yer nerede? 

Söz ne vakit bitti de biz bilemedik! 

Ya! Bıçağın kemiğe dayandığı zaman! 

Ne zaman? 

Kaç kez söylendi? Kimler söyledi? 

Kaç kişiler söyledi? 

Kaç yıllar oldu? 

Anayım ben ana!!! 

İçim acıyor, kan ağlaya ağlaya! 

************** 

Bir hafta önce otogardaydım. Asker uğurlaması vardı. Hem de her peronda. 

Babaların omuzları çökük. 

Anaların gözleri yaşlı. 

Dayanamadım! Ben de ağladım onlarla beraber. 

Gidiyordu yavruları VATAN görevine… 

Bilinmeze! Belki dönecekti geriye! Belki de??? 

Ne bilinmezi! Kahpe vuruşlara hedef olmaya! 

Dün 13, bugün 8, yarın kim bilir kaç? 

Dillerde pelesenk olmuş nakarat! 

Şehitler ölmez! 

Bir de sorun analara… 

Ateş düştüğü yeri yakmaz mı? 

Saymadım! Sayamadım! Kaç yıl oldu!! 30 yıldan fazladır, analar ağlar, mezarlıklar Türk bayraklı şehit anıtları ile dolar! 

***************** 

Ya çatışmalarda vurulup da GAZİ olanlar? 

Kaç kişinin aklındalar? 

Hayat devam edip gidiyor diye unutulanlar! 

Siz hiç gördünüz mü? Gazileri GATA’da! 

Ben gördüm! 10 yıl önceydi! 

O gündür bu gündür hiç unutmadım onları, unutamadım… 

Hepsi dün gibi aklımda! Her çatışma haberini duydukça, gördüklerim, film şeridi gibi gözümün önünden akmakta! 

Birinin kolu, birinin bacağı, bir diğerinin belden aşağısı, ötekinin gözü, bir başkasının yüzü!! 

Çoğunun hayati öneme haiz uzuvları YOKTU! 

GAZİLER, binlercesi… 

Ya şimdi neredeler? Nasıl yaşarlar? Kime muhtaç? Kime dayanmaktalar? 

Şehitlerimiz!!! 

Canlarımız, ciğerlerimiz, evlatlarımız.. 

Hakan, Serdar, Hasan, Murat, Mehmet, Barış, ’ımız… 

Askeri törenle uğurlanırlar, sonsuzluğa. 

Devlet Erkânı hali hazırda! 

Beyanatlar, sıra sıra!!! 

Sonra? 

Sonrası yok! 

Bir daha ki saldırıya ya da baskına kadar, rutine, yaşama devam! 

Anaların yüreği yaralı! 

Babalar, sevgili, nişanlı, eş ve evlatlar taş basar bağırlarına! 

Yok çare! Yok derman! 

Şimdi! Ağlasan ne fayda? 

***************** 

Beynim, yüreğim YETER artık YETER diye çığlıklar atmakta! 

İsyanım doruklarda. 

Anayım ben ana! 

‘’Davulun sesi hoş gelse de uzaktan’’ 

Başına gelmeyen anlayamaz, ailelerin halini! Anlamaz perişanlığından. 

‘’Ağlarsa anam ağlar, gerisi yalan.’’ 

Hayır! Hepimiz ağlamaktayız şu an! 

Ateş düştüğü yeri yaktı da geçti çoktan!!! 

Ne maldan, ne paradan, ne mülkten, ne kocadan, ne evlattan! 

Daha önemlisi var mıdır ki VATAN’dan.. 

Allah’ım, şefaatini esirgeme! ŞEHİT olan evlatlarımızdan… 

 

Ayşen Arslangiray Kura 

18.8.2011/Kuşadası 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..