Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '10

 
Kategori
Mizah
 

Şimdi ben bu ineğin

Şimdi ben bu ineğin
 

Bugün sabah güzel bir kahvaltı düşüncesi ile çayımı demlemiş, en seçme zeytinleri masaya koymuştum ki, bakkaldan aldığım peynirin üzerinde bir inek resmi var.

Güzelim kahvaltı keyfim gitti.

Küçük bir çocukken danalı (Buzagının güççüne dana denir) bir ineğimiz vardı. Ben ineği güder iken bi adamın tarlasının harımından içeri daldı. Tarla sahibi adam: “Bi ineğe sahip çıkamıyon mu?” diye önce beni dövdü, sonra da kanala attı. İneği de aldı tokata (Hayvan Hapishanesi) attı.

Ben anama gittim, durumu anlattım. Bi ineğe sahip çıkamadığım için, tarla sahibinden yediğim dayak az geldi ya, anam da dövdü…

Şimdi önümde peynir paketinin üzerinde inek resmi var.

Kahvaltıyı bırakıp ıslık çalmaya başladım.

Islık 1:

“Ben bu inekli peyniri sevemedim karagözlüm.”

Islık 2:

“Ben bu ineğin neyine peynir yemeye geldim.”

RESİM:

http://www.resimy.net/data/media/13/Sta_inek-hrn.gif

 
Toplam blog
: 74
: 1455
Kayıt tarihi
: 24.06.09
 
 

Haydanlı Eğitmen Aziz Doğan'ın oğluyum. Köyceğiz doğumluyum. Isparta Meslek Yüksek okulu muhasebe me..