Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Şimdi ben ne yapmalıyım

ŞİMDİ BEN NE YAPMALIYIM?

Bu yaz sensizliğe kaldı ya bedenim,
Direnmedi, gecelere daldı düşlerim.
Beyaz bir gelinliğe kaydı gözlerim,
Dayanamadı, yelken saldı yüreğim.

Elime bir tükenmez kalem aldım;
Aşkımızdan yazmaya başladım.
Dizelere dönüştü, seninle anlarım;
Dörtlüklere dizildi, peş peşe anılarım.

Bir anda dondu kalem, yazamadım;
Mürekkebi tükenmez sandığım.
Bir sitemim kaldı sığdıramadım;
Muhallebi vak'asından sakladığım.

Bıraktım kağıdı kalemi, ağladım;
Bir elimde mendil, sabahladım.
Bir sağa, bir sola dolandım;
Baktım olmayacak, uzandım.

İçim geçti, uyuya kaldım;
Bir tıkırtıyla da uyandım.
İlkin sen geldin sandım,
Bir koşuda kapıya vardım.

Boşunaydı tabi çabalarım,
Çömelip duvara yaslandım.
İki elimle başımı kavradım;
Boşaldı, su gibi gözyaşlarım.

Sonunda sustum, kalmadı takatim;
Boğazım kurudu, yutkundu genzim.
Derinden soludum, yetmedi nefesim;
Birkaç paket sigaraydı izmaritlerim...

Söylesene, şimdi ben ne yapmalıyım?
Böylesine kahırla mı yaşamalıyım?
Gelip de, sana mı katlanmalıyım?
Üç güne kalmaz, göğe mi kanatlanmalıyım?

BENOKYANUS YÜCEL TERKANLIOĞLU

 
Toplam blog
: 71
: 458
Kayıt tarihi
: 27.12.08
 
 

1972 Yılı Aralık Ayının 17 nci gecesi Konya'da doğmuşum. İlk, orta ve lise dereceli öğrenimimi Konya..