Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Şimdi ben sensiz nasıl yaşarım?

Şimdi ben sensiz nasıl yaşarım?
 

sen+ben=biz


İçimde nedenini bilmediğim bir sıkıntı,
Sana ulaşamamak haber alamamak elimde telefon senden bir haber bekliyorum.
Çaldı çalacak dayanacak gücüm kalmadı tutamıyorum kendimi
Pes ettim belki de yanlızlığı kabulleniyorum.
Gözyaşlarımın sebebi de budur belki yanlızlığımı kabullendiğim için; gittiğin için.
Damlalar damlalar ve hıçkırıklara boğuluşumun nedeni belki de budur.
Baska neden aramaya gerek yoktur ne dersin ?
Gittin sen biliyorum bekliyordum belki de ama tutamıyorum kendimi
Senin için hala endişeleniyorum
yine yeni yeniden
Elveda gönlümün doğum lekesi
kenan doğulu nede güzel söylemiş dimi
Gönlümün dogum lekesi
Senin için doğdum
Senin için yaşıyorum
Yanımda ol yada olma
Bu kalp senin çarpacak bir tek
Biliyorum birgün yeniden karşılaşacağız seninle nasıl olur bilmiyorum ama ben o günü bekliyorum.........
Şimdilik hoşçakal...........

 
Toplam blog
: 5
: 656
Kayıt tarihi
: 02.02.08
 
 

Matematik bölümü öğrencisiyim. İyi bir eğitimci olmak istiyorum. ..