Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '15

 
Kategori
Deneme
 

Şimdi göç zamanı

Şimdi göç zamanı
 

Koşuyorum, deli gibi şarkılarda geçmişin kucağına bir otağ kuruyorum.!
 
Yağmurlar nefes aldırıyor bana birde sevgilimin sıcak yalın nefesi, bakışlarım göçmen kuşlarına takılıyor büyük bir kalabalık şeklinde içimdeki kalabalığı da görmüşçesine havalanıyorlar göç başlıyor sanki.
 
Yalın ayaklık sarıyor ruhumu, o dakika bir korku tekrardan giyiniyor beynim.
Özlem ah özlem bir gavur olmuşsun sen içimde, geçmiş ne çabuk attı beni bu sayfalara, bir gün solacak küçük bir kız çocuğu gibi yetim aynı zamanda öksüz kalacak sayfalara.!
 
Sanki ben fermanımı gülün tomurcuğuna gömmüşüm ya da zarftan çıkan ayrılıkmış bak artık solansa hazan olmuş ey gönlüm sen neye yanarsın hazan zaten solmakmış.
Feryadım son bir nefes şu gördüğün kuşların kanatlarında bir kervan olmuş bana tekrardan dönüyor.
 
ŞİMDİ KÜÇÜK BİR DÖNÜŞ
 
Ne olacak şimdi gidiyoruz gündüz gece akrep yelkovan durmaksızın atıyoruz hızla adımları ..
Ne olacak şimdi Eylül Ekim yerlere düşmüş….ardından diğerleri bir göç başlıyor takvim yaprakları fırtınaya tutunmuşçasına düşüyor.
Ne olacak şimdi yürüdüğümüz yollar değişmekte, baktığımız yüzler eskimekte..
Ne olacak şimdi vezirler padişahlar hiç bitmemekte…durmaz bu göç..!
 
Hani ayakkabılarımızı kaplayan asil çamur, elini kavrayan dost, gülümseten ana.!
Geçmiş dibe vurdukça konuşan yalancı bir gelecek oluyor, dudakları boyalı karsız yağmursuz bir mevsim bu.
Yalan en büyük çadırı kurmuş, yalan çok yalancıymış aslında sevgileri de somurmuş, beklide boğmuş.!
İnsan oğlu iki bene bölünmüş karışmış kaybolmuş, suçluymuş ama suç olmamış.
Ceza bıçakmış hançeri de öldürmüş sevgi avuçlarımın içindeki en ince çizgide haykırmış,gülmüş ama yinede düşmüş.
 
Adımlarım kaygısız olmak isterlercesine çabuklaşıyormuş sanki kuşların göçüymüş onları koşturan ya da konuşturan.
 
Tıpkı onların kanatları gibi çabuk atıyormuş kalp durmak rotada yokmuş ah bu nasıl bir harita akıl nerede duygu nerede ya da ben neredeyim.!
 
Şimdi zaman göç zamanı terk edeceksin ya da terk edileceksin düşeceksin mevsimlerden ya da sazın telinden, söyle o adımlarına sevsin çamurları mutlu olsun ıslansın yağmurda korkmasın gecenin güzel hüznünde ya da yalnızlığın sıcak ellerinde.
 
Göç var ya göç o daha zor hadi düşün kimleri aldı senden ya da neler kaldı sana bak mevsimler birer birer düşüyor hiç güvenme günlere ya da saatlere onlarda terk edecekler seni, sen daha sıkı sarıl varsa sevgiye yoksa yalancıda olsa hayallere…bak onlar elinde bebek avuçlarında, aynadaki sana bakan gözlerin de konuş hadi yalan mı tüm bunlar ŞU YAŞADIĞIN GÖÇ YALAN MI..!?
Ah dostum gitmek bir nefes kadar kolay kalmaksa senin kadar güzel.!
 
Gitme sen kal bende tüm odalarım senin, bir çatı katım var sana deniz manzaralı bak en çok da orayı seversin sen tüm eski orada her gece sana serenat yapacak sevdiğin plaklar seni bekliyorlar.
Ben var ya ben bulmuşum seni terkim yok seni göçe.!
Sevdamı kanat kaldırmaz o kadar ağır.
Biliyor musun hep seveceğim seni nefesimle tutacağım ellerini.
Adamımsın ya bırakamam seni ne göçe ne de düşen mevsimlere.
HEM SEVGİLİM HEM ÇOCUĞUMSUN SEN ŞU GÖRDÜĞÜN KUŞLARA KANIPTA GİTME EY SEVDİĞİM.!
 
Göç dursun artık…! ZAMAN SEVGİYİ HAYKIRSIN..!
Gidiyorum.!
 
 
Hatice Nilüfer  DİRİLEN
 
Toplam blog
: 24
: 217
Kayıt tarihi
: 06.08.12
 
 

Ben sevgiye ve iyiliğe güvenen, bu hayatta en güzel şeyin mücadele ve hayallerinin peşinden gitme..