Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '11

 
Kategori
Güncel
 

Şimdi görelim provakatörleri

Şimdi görelim provakatörleri
 

Çok başarılı bir karikatür. Hamas, zincirdeki kızgın bir köpeği tahrik etmekten başka bir şey yapmıy


Farklı bir zamandayız. Mavi Marmara gemisinde olanlardan beri İsrail ile ilişkilerimiz en kötü seviyede diye düşünülüyor ama aslında öyle değil. İsrail ile ilişkilerimiz 2006'dan beri -Lübnan Savaşı- düzgün değil ki. Bu sorunun temeline bakmak gerek. En yeniden, en eskiye gidelim. Büyükelçinin sınırdışı edilmesi ve Akdeniz'de gerginlik >>> Mavi Marmara olayı >>> Gazze Savaşı >>> Lübnan Savaşı >>> Müslümanların İsrail'e yaptığı saldırılar. 

Görebilyoruz ki bunun temelinde bölge halkının aşırı Yahudi düşmanlığı yatıyor. İsrail'e niçin saldırıyorlar? Kudüs'ü elinde tutan Yahudi bir ülke olduğu için. Pekala, Kudüs niçin İsrail'in elinde? Cevap açık: Yıllar önce Mısır - Ürdün - Suriye hep beraber İsrail'e saldırdı ve hezimete uğradı. Bunun sonucunda Kudüs, onların eline geçti. Dikkat ettiniz mi, Filistin olaylarında bu ülkeler artık hiç ses çıkarmıyor. Asıl suçlu olanlar ise bu ülkelerdir. 

Türkiye'nin İsrail ile bir sorunu yok, İsrailil sorunu olanlar aşırı dindar kesim. Türkiye açık açık "Akdeniz'de yine bir şey olursa savaş çıkarırım" sinyali verdi. Türk savaş gemileri, bu sulardaki gemilere artık eşlik edecek. Bunu duyar duymaz "Şimdi Gazze'ye yardım filosu yola çıkar!" dedim. Ülkemizde çağdışı bir mantığa sahip çok fazla muhafazakar insan var. Bu insanlar, öyle Yahudi düşmanı ki, Mavi Marmara olayında sosyal paylaşım sitelerinde sürekli olarak Adolf Hitler'in "Her sağ bıraktığım Yahudi için bana kızacaksınız" lafını yazdı, ki bu söz uydurmadan başka bir şey değildir. Mağdem Hitler'i doğru görüyorsun, o zaman saldır bütün devletlere, sana yardım edenlere bile saldır! Hitler hata etti, Sovyet Ordusunu yenseydi Türkiye'ye girecekti. O zaman görürdüm ben bu Hitler hayranlarını (!). 

Neyse konu dağıldı, bölgedeki gerginliğin tek suçlusu aşırı muhafazakarlardır. Medyamız çok taraflı, Gazze'ye yapılan müdaheleden önce her gün, tekrar ediyorum her gün; Hamas, İsrail topraklarına oyuncak gibi roketler atıyordu. Yıkım olmuyordu ama az da olsa can kaybı ve moral bozukluğuna yol açıyordu. Şu Gazze'ye yardım filosundaki bir Allah'ın kulu da Hamas'a o zaman demediki niçin İsrail'i bombalıyorsun? İsrail sabretti, bakın ben Müslümanım, şimdi Yahudi lobisinden de olurum aman diyim. Hamas her gün bombaladı, yolcu otobüslerinde intihar eylemleri düzenledi. İsrail, çözüm olarak dev duvarlar ördü. O Araplar, I. Dünya Savaşı'nda Osmanlı ordularını imha eden sevdiğiniz Araplar var ya, onlar işte günümüz İsrail topraklarında yaptı bunları. O kurak araziyi yeşillendiren, su getiren, okullar hastaneler yollar inşa eden devlet İsrail idi. İsrail'i kuran devlet İngiltere'dir. İlginçtir ki Arapların Osmanlı'ya ihanet etmesini sağlayan da İngilizler olmuştur. Araplar öyle zeki bir millettir ki (!), Allah bütün peygamberlerini onlara yollamak zorunda kalmıştır. 

İsrail'i böyle acımasız yapanlar dediğim gibi bölgedeki aşırı muhafazakar kesimlerdir. Her gün roket at, intihar eylemi yap, o dev duvarları bile devir, sonra da İsrail bizi katlediyor, biz bir şey yapmıyoruz! de. Canım Türkiye'm de hemen yardım filosu yollasın, sonuç olarak biz de zararlı çıkalım. Uyanın! Bu işin suçlusu Türk düşmanı olan Araplardır! İsrail hiçbir zaman saldıran taraf olmadı, bunu gazeteler de göstermekteydi. İsrail'i destekliyorum, her gün kendisine roket atan, saldıran bir halk, kendisini de savunmayı bilir elbet. O sebeple öldürülen çocuklar falan, bana masal anlatmayın. İsrail'de öldürülen insanları anlatın bana! İyi günler dilerim. 

 
Toplam blog
: 9
: 1712
Kayıt tarihi
: 03.09.11
 
 

Tarih alanında üniversitede öğretim üyesiyim, siyaset - tarih ve sanat dallarına ilgim vardır. Her ş..