Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '18

 
Kategori
Mizah
 

Şimdi Gülme Zamanı

 
DÜŞECEKTİM
Gece uyurken ranzadan düşen bir deli, kalkıp tekrar yatağına yatmış. Ama beş dakika sonra tekrar düşünce kendi kendine şöyle demiş:
-" İyi ki kalkmışım yoksa kendi üstüme düşecektim"
 
****
 
BİR DE BEN BAKAYIM
Manisa akıl hastanesinde yatmakta olan bir hasta devamlı kapı deliğinden dışarıyı izlermiş. Doktorlar iyice meraklanmış, birgün aralarından bir doktoru seçerek deliye terapi uygulamasını istemişler. Deli herzamanki gibi deliğe bakarken bulan doktor: 
-Oğlum dur bir de ben bakayım, neye bakıyorsun böyle merak ettim demiş. 
Deli geri çekilmiş doktor eğilip delikte ne olup olmadığına bakmış. sonra da arkasına dönüp: 
-Oğlum ben burada hiçbirşey göremiyorum demiş.
Deli de: 
-Dktor amca ben yıllardır bakıyorum bişey göremiyorum sen beş dakika bakmayla mı göreceğini sanıyosun, demiş.
 
***
 
NE OLUR?
Doktor, akıl hastasına sorar:
- Bir kulağını kesersem ne olur?
- Canım yanar.
- Ya iki kulağını kesersem?
- O zaman iyi göremem.
- Peki ama niçin? 
- Niçini var mı canım? iki kulağımı da keserseniz gözlüğümü nereye takarım?..
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..