Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '16

 
Kategori
Şiir
 

Şimdi kiraz vakti...

Şimdi kiraz vakti...
 

bilgiyuvası1.info


Şimdi kiraz vakti,
Hanım koydu önüme,
Bir eşek arabası dolusu kiraz
“Ye biraz..”
Nasıl yemezsin, emir büyük yerden
Kirazlar da yani: “Ye beni..” diyor
Aslında insanlar , 
Ne bulurlarsa yiyorlar…
 
Bu arada biraz çevreme bakıyorum,
(Nasıl oluyorsa)
Yine bizim mahallenin itoları
Aşağı mahallenin itolarıyla kapışmış,
Kan gövdeyi götürüyor,
“Bu sokak bizim, öteki sokak sizin..” kavgası,
Bu kavga insanlarda da var,
Bazı insanlara bakarsan
Bütün dünya onlara dar.
 
Kiraz yemekle bitmiyor,
Ama dünya bitiyor,
Havalar gittikçe ısınıyor,
Hop diye bakıyorsun seller geliyor,
Depremler Allahın emri,
Kimbilir kimi cezalandırıyor.
Bazıları buna inanıyorlar,
Bazıları da Allahın gazabıdır, diyorlar.
 
Hadi şimdi ağız tadıyla ye bakalım
Beyninde bin bir düşünce
Bir de aklına insanlar düşünce
Otur oturduğun yerde,
Tümünü sen mi kurtaracaksın,
Birazını da siyasiler kurtarsın,
Nasılsa her gün beş on tane Cennete gidiyor
Kimse Cennetin nerede olduğunu bilmiyor,
Oysa ben biliyorum,
Cennet burada,
Kiraz ağaçlarının altında,
Anadolu’da.
 
Ama Anadolu mahzun,
Ben mahzun,
Kiraz yiyorum
Sanki dertlerden azade
Sessiz ve sade.
 
 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..