Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '09

 
Kategori
Mizah
 

Şimdi siz bu fıkrayı, ya dostlarınıza gönderirsiniz, ya da...

Şimdi siz bu fıkrayı, ya dostlarınıza gönderirsiniz, ya da...
 

Olur mu?


"Çare'siz' misiniz?" diye sorsalar, çaresiz olduğumuzu bile bile hemen lafa atlar, "evet, çare 'biz'iz" deriz.
Ne hikmetse çaresizliğimize toz kondurmayız.

Çaresizliğimiz her zaman, "boş ver, bu da geçer" veya 'teğet' dedikleri türden olmayabiliyor.
Nedenlerini, niçinlerini araştırmadığımız için sonunda ceremesini çeken de haliyle biz oluyoruz.

<ı>Kadın taksiye binmiş; olacak ya, aceleden parasını evde unutmuş.
Taksiciye parayı evde unuttuğunu sonra verebileceğini söylemiş ama taksici inanmamış, "ya para, ya da..." demiş.
Kadın çaresiz "ya da" yı seçmiş.
İş yerine gittiğinde patronuna, "geç kaldım, özür dilerim" demiş ama patron dinlememiş bile, "ya işten kovarım, ya da..." demiş.
Kadın çaresiz yine "ya da" yı seçmiş.
Psikolojisi iyice bozulan kadın, psikoloğa gidip, "ben çaresizlikten hep 'ya da' ları seçtim" diyerek başından geçenleri anlatmış.
Psikolog da, "ya olanları kocana anlatırım ya da..." demiş.
Kadın çaresiz, aile düzeni bozulmasın diye , yine "ya da" yı seçmiş...

Ben şimdi, "siz bu fıkrayı, ya dostlarınıza gönderirsiniz, ya da..." desem olur mu?
Olmaz ama oluyor...
Nasıl mı?
Bu sabah oldu, ben de mecbur kaldım(!)...

Siz mecbur değilsiniz...
 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..