Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '07

 
Kategori
Müzik
 

Şimdi uzaklardasın

Şimdi uzaklardasın
 

Konser “Şimdi uzaklardasın” şarkısıyla başladı. Tahir Aydoğdu yönetimindeki ODTÜ Mezunları Türk Sanat Müziği Korosunun konserine giderken konseri anlatmıştım (1).

Konser burs fonu yararına olduğu için böyle bir aktiviteye emeğimle küçük de olsa bir katkıda bulunmaktan çok mutluydum. Sahnedeki ve salondaki herkesin benzer mutlulukları yaşadığını biliyorum. Varlığını eğitime bağışlayan Zeki Müren’i anarken eğitime destek olmak ne güzel...

Zeki Müren’le ilgili sunumum 8 dakikaydı. İzlerken 8 dakikanın uzun olduğunu farkettim. İzleyenler beğendiklerini söyleseler de 6 dakikadan sonrasının sıkıcı olduğunu gördüm.

Korodakiler amatör olmalarına karşın hem koroda hem de solo söylediklerinde oldukça iyi performans sergilediler. Heyecandan yaşanan küçük sorunlara sanatçıların amatör olduğunu çok iyi bilen seyirci moral alkışlarıyla destek oldu.

Konserin en güzel bölümü Altındağ Çocuk Kulübü’nün korosunun söylediği şarkıydı. Zeki Müren’in en güzel bestelerinden biri olan Manolya’nın çocuk sesine ne kadar çok yakıştığını gördüm.

Konserin arasında, uzun yıllardır görmediğim arkadaşlarımı ve eski öğrencilerini gördüm, görmediklerimden haberler aldım.

Konserin bis bölümünde Manolya’yı bu kez mezunlar korosundan dinledik ve salondakiler eşlik ettik.

Salondan, ülkemizde bir zamanlar Zeki Müren adında büyük bir sanatçının yaşadığını ve şarkılarıyla hala yaşadığını bilerek ayrıldık. Sanatçılar ölmüyor.

Ankara 1 Haziran 2007

(1) Zeki Müren şarkıları konseri: http://blog.milliyet.com.tr/Proje/Gusta/GustaBlog.aspx?BlogNo=44045

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..