Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Şimdi yüreğim yangın yeri bir seni bilir, bir de seni…

Şimdi yüreğim yangın yeri bir seni bilir, bir de seni…
 

Yüreğim yangın yeri gel söndür. Sana yazdığım bu kelimler sana ettiğim yeminler. Akşamdan geceye sabah oluyor benden habersiz. Zaman kavramını yitirmeye başlıyorum. Aklımda yalnızca o sabahtan kalan sözcükler ben öyle miydim ya da sen beni öylemi bildin. Sana ettiğim yeminler sana söylediğim sözler aşk dilde kolay yaşarken zor. Şimdi dünyaya haykırsam ya da senin adım attığın her yere yazsam seni seviyorum. İnanır mısın ama seni seviyorum.

Yollar sessiz sakin sen yoksun yamacımda neye yarar düşlerin. Senin tenin sıcaklığı olmaya dursun. Fark etmez seni tanıdığım günlerin azlığı ben seni yıllardır içimde yaşıyorum. Sen farkında değildin çünkü ben yoktum ama sen hep bendeydin nasıl olduğunu bende bilmiyorum. Hep aklımda şu kelimler adını heceliyorum hep senli oldum nasıl kurtulurum bilmem. Kurtuluş belki kollarında beklide dilinde.

Yalan olan seni sevmediğim yalan olan sana doyasıya sarılamadığım Bende yüreğimde yalan olan senden duyamadığım sevgi sözcükleri.

Yüreğim yangın yeri. O gün girdin oraya hep parlayarak büyüdün şimdi içimde bir aysın.

Gülüşün bende ben sende. Kader senle ben.

Sana yazıyorum yalan olmayan bir dille içimde ne varsa ben değil yüreğim açıyor sana aklımda dediği gibi hep o kelimler şarkılar senli düşler senli ben sendeyim artık anla.

 
Toplam blog
: 43
: 603
Kayıt tarihi
: 12.06.10
 
 

1983 Adıyaman doğumluyum. Çukurova Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümünde okuyorum. Adana y..