Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Şimdiki aşklara inat...

Şimdiki aşklara inat...
 

Düşününce aşkı ; eski dönemlerde yaşayan , tarifi imkansız ve günümüzde yaşanılamayan , günü birlik ilişkilerin adına bile, aşk denildiği bir zamanda yaşıyor iken, var mıdır ? eskiye benzer sevdalar....
Bunları düşününce ; hayalimde yarattığım , eski insanlarımızın , hatıra gelir sevdalarını dile getiren bir yazı yazmaya çalışsam , nasıl bir yazı olurdu diye....

Ve yüreğimden şu cümleler döküldü , yaşanmış gerçek ve eski aşklar adına....

Eyyy !…Can….

Yürüdüğün yolları , mesken tutmaz mıyım ,

Gülleri ayaklarına serip , ben önünde toz olmaz mıyım ,

Canımı , canınla harmanlayıp , kuytunda hayat bulmaz mıyım ,

Gelebilme ihtimalinde , ruhuma baharı sarmaz mıyım …

Eyyy !... Can…

Ömrüm senin yongandır , yonganın esiri olmaz mıyım ,

Gölgen takibimde , gölgene , sevdaları kusmaz mıyım ,

Işığım etrafında dolanırken , ben karanlıklardan kaçmaz mıyım ,

Soluğum senin kokunda , kokuna secdeleri donatmaz mıyım …

Eyyy !....Can….

Avuçlarında erirken, gözlerinin ferinde yok olmaz mıyım ,

Millet can can derken , ben cananı önemli kılmaz mıyım ,

Ruhumun kemanısın , huzura erdiğim melodinin yokluğunda , daralmaz mıyım ,

Daraldığım gün çevrimlerinde , ruhumun kemanına ulaşmak için ,

Sokağının kapısında, karanlıkları devirip , güneşinle aydınlanmaz mıyım ….

Eyyy !..... Can….

Sıfatın bir kör kuyu , ben gözümün ferini, fedaya hazır olmaz mıyım ,

Yıldızların yanında olsa da mekanın , ben kanat takıp sana ulaşmaz mıyım ,

Canına zeval verenlerden , canım yanmışçasına , intikam almaz mıyım ,

Ben şu fani dünyayı sefere çıksam , yine sende son bulmaz mıyım ….

Eyyy !.....Can….

İsminin telafuzu bile dilimi mayhoşlaştırır , gözlerinin içindeyken ,

Ayık zamanlara , hasret kalmaz mıyım ,

Kokunsuz ; yorgan ve yastıklara , en hain mermileri sıkmaz mıyım ,

Onları , odamın düşmanı ilan edip , evimden kovmaz mıyım ….

Eyyy !....Can….

Aklımı mihrabında kaybetmişken , mihrabına zul , kondurur muyum ,

Deli diyenlere sebebimsin deyip , beyaz gönlünü , karaya boyar mıyım ,

Ben sana , kıyar mıyım , canıma kast varmışçasına , ölüme atlar mıyım ,

Varsın tımarhane hücrelerinde , gölgenle aklıma mukayet olayım ,

Beyaza çalan gönlünü , karaya bular mıyım ….

Eyyy !..... Can…..

Seyyah oldum aradım gölgeni , hapsinde mühürlü kalmaz mıyım ,

Canım can buldukça karada , resmine kilit vurmaz mıyım ,

Nefesimin son demlerinde , can can diye haykırmaz myım ,

Ahdıma yeminler verip ciha-ı devranda , her zerremde seni solumaz mıyım ….

Eyyy !.....Can….

Sen bende oldukça , ben ölüme meydan okumaz mıyım ….

Varmıdır ki ; günümüzde bu aşklardan nasibini alan , aşkı aşk gibi yaşamak dileğiyle...sarsın etrafımızı gerçek kokan aşk hikayeleri....

 
Toplam blog
: 73
: 717
Kayıt tarihi
: 17.10.07
 
 

1979 D.bakır doğumluyum. AÖF bankacılık bölümü okumaktayım. Yazmayı çok seviyorum, hayata bağlayıcıl..