Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '13

 
Kategori
Blog
 

Şimdilik Hoşçakalın

Şimdilik Hoşçakalın
 

 

Sevgili dostlar. Sizlere şimdilik hoşçakalın diyerek (umarım) kısa bir süreliğine veda etmek istiyorum. Daha önce de zaman zaman sizlerden ayrı kalmış ve hastalığım ile ilgili çeşitli tedavi süreçlerinden geçmiştim. İşte yine onlardan biri daha..
 
Uzun zamandır süregelen, gerek iş hayatımı gerek sosyal hayatımı olumsuz yönde etkileyen hastalığımın yapılan bütün tedavilere rağmen beni yine rahatsız eder boyuta gelmesi nedeniyle Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesine giderek kontrollerimi yaptırdım.
 
Yapılan kontrollerde benimle ilgilenen öğretim üyesi tarafından geçmeyen ve beni uzun süredir rahatsız eden ağrılarımın sebebinin Medulla Spinalis(omurilik)'teki bir anomaliye bağlı olduğu; bu durumun ilerlemesiyle var olan şikâyetlere çeşitli nörolojik problemlerin de eklenebileceği; nörolojik hasarların geri dönüşünün de zor olduğu belirtilerek ameliyat teklif edildi.
 
İki yıldır geçirdiğim zorlu dönemi de göz önünde tutunca ameliyat olmayı kabul ettim. Zira iki yıl içerisinde ağrıların geçmesi için; fizik tedavi, ozon tedavisi, çeşitli enjeksiyonlar, alternatif proloterapi, akupunktur, lokal sinir blokajı, radyofrekans yöntemleri denendi. Ayrıca torba torba ağrı kesicinin yanısıra şiddetli ağrılı kanser hastalarında kullanılan ağrı kesici (yeşil ve kırmızı reçeteli) ilaçlar da kullandım.
 
Denemediğimiz tedavi, gitmediğimiz doktor kalmadı neredeyse :) Tabi bazen terzi söküğünü dikemiyor böyle. Bakalım bu defa sökük dikilecek ve kırık dökük halden sağlıklı bir hayata geçiş yapabilecek miyiz?
 
Ameliyat sonrası iyileşme süreci ne kadar olur bilemiyorum. En kısa zamanda aranıza dönmeyi umut ediyorum. Olur da bir aksilik yaşanırsa diye hepinizden helallik diliyorum.
 
En kısa zamanda geri dönmek ümidiyle.
 
Sevgi ve muhabbetle..
 
(Not: Bu akşam ve yarın gün içinde telefonum kapalı olacak. İnşallah kendime gelir gelmez Twitter/Facebook ile halimi ve durumu arz edeceğim.)
 

 

Murat HACIOĞLU

31.01.2013, Denizli

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..