Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

22 Ekim '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Şimdinin kızlarıyla haninin kızları…

Şimdinin kızlarıyla haninin kızları…
 

Ç-Alıntı İnternet


Şimdinin genç kızlarına mı yanayım, haninin genç kızlarına mı ağlıyayım, şaşırdım dersem, kaç para yazar?

Şimdiki kızlar mı?
Harika ötesi bişiler ama bişiden anladıklarını ben şahsen zor anlıyorum..
Mesela; ”Ya olduğun gibi görün, ya da göründüğün gibi ol” diyen Mevlana’nın sözüyle acayip ters ilişki (!) içindeler..
Nasıl mı?
Anlatayım. Daha doğrusu yazayım. Bakalım, bakalım, bana hak verecek misiniz yorumlarınızda şettirirsiniz?

Şimdiki kızlar; arkadaşlık kuruyorlar, sevgili, partner vs. oluyorlar. Baktılar ki iki gün pek seviştiler, hemen anlaşıp, birlikte yaşamaya karar veriyorlar.. En doğal haklarıyla birlikte, yiyorlar, içiyorlar ve tatillere çıkıp geziyorlar..
Her türden aşna – fişna fultaym (!) tamam.

Bu yaşadıklarına da sözüm tabii ki onlara, (gözü olanın gözü çıksın) ”düzeyli ilişki” diyorlar.. Yani, tam tamına, çağımıza uygun ultra modern bir ilişki yaşıyorlar..

Yaşanılan bu ilişkilere o kadar çok şey borçluyuz ki, ”neden?” derseniz; bu ilişkiler, geçmişin bütün ilişkilerine çağ atlattırıyor da ondan..

Hani, oldu da iş ciddiyete bindi ve sıra resmiyete dökülmek istendi.. Bunun adına ”evlilik” diyoruz… İşte sıra evliliğe gelince, bizim o çok moderen (!) yaşayan kızlarımız bakın nasıl bir yol izliyorlar…

Sanki o kızlar gitti bu kızlar geldi gibisinden; Anadolu’nun bir köyünden kız alınıyor gibi istemeler, sözler, nişanlar, bohçalar, takılar, evin eşyalarını oğlan tarafına aldırmalar, nikahlı kerametli olmadı yemekli düğünler vs. vs…

Eskinin ne kadar adeti, geleneği, göreneği varsa, hepsi karşı taraftan isteniyor…

Ayıp oluyor ama!

Yok daha neler; ”aferin kızlar, neyiniz eksik Zehra’dan mı?” diyecektim?

Geçmişi geçiniz kızlar, şimdiye geliniz.. Sizin bu yaptıklarınıza, bal gibi geride kalmışlık denir. Böylesi dengesizliklere ben bulaşıcı hastalık gözüyle bakıyorum ve sizlere şimdiden büyük geçmiş olsun diyorum…

”Melekler Yüreğinizden Öpsün”

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..