Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '08

 
Kategori
Magazin
 

Sinan Çetin bey ve taciz...

Sinan Çetin bey ve taciz...
 

Vay anasına! İşi bak yahu!

Ünlü yönetmen Sinan Çetin, şöhret olmak isteyen genç kızların saldırısına uğramış…

Adana’dan bir kızımız, allem ediyor, kallem ediyor ve Sinan beyin cep telefonunu buluyor. Ve bakın ne diyor?

-Alo, buyurun!

-Sinan bey, Adana’dan arıyorum.

-Evet!

-Hem yüzüm güzel, hem vücudum güzel, her şeyi ile güzel bir kızım. Hadi bana bir şans verin, ne olur!

-Ama olmaz ki böyle!

-Hemen geliyorum. Vücudumu size gösteriyorum. Eğer beğenmezseniz geri dönüyorum.

-Olmaz!

-Ama memelerim dimdik ve harika estetiği vardır.

-Yeter ama…

-O reklamlara çıkardığınız, o dizilerde oynattığınız kızlardan 100 kez daha güzelim, daha yetenekliyim, en önemlisi ne söylenirse yapabilirim.

-Neyse kapatıyorum…

-Hele popomu görseniz, Jennifer Lopez bile hayran kalır…

-Tamam! Bye…

(Not: Bu görüşmeler doğaçlama ve hayalidir ha…)

Bu tarz telefon görüşmelerinden Sinan bey bıkmış usanmış arkadaş!

Yine vay anasına! Ah bu popüler kültür var ya… Nelere kadir oluyor…

Sinan beyin yapacağı iş bellidir. Telefon numaralarını sık sık değiştirecektir. Yoksa bu tacize varan görüşmelerden kurtulamayacaktır.

Saygı ve sevgilerimle...

Ömer Özdamar/21 Eylül 2008

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..