Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '08

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Sinan Çetin ve sigara..

Liseli yıllarımızda, caka olsun ve delikanlılık rajon görüntüleri oluşturmak adına hocalarımızdan gizli içtiğimiz sigara..Delikanlı yıllarımızda, ellerimizde sigara olmazsa erkekten sayılmıyoduk nerdeyse...

Bir de asker yıllarımızda yoğun sigara içmişliğim var benim..Daha sonraları çok tiryakisi olmadım sigaranın ama zaman zaman sigara paketi taşıdığım olmuştur..günde ortalama beş, altı adeti geçmiyordu fakat gerginlik yaşadığım günlerde bir paket bitirdiğim de oluyordu..
Üç yıl önce gündüz hiç sigara içmemeye kararımı aldım ve uyguladım..sadece akşam yemeklerden sonra keyif olsun diye puro sigarasını üç eşit parçaya bölüp, bölüm bölüm içiyordum..

Beş gün önce puro sigarasını de noktaladım..Hiç içmiyorum artık..
Nasılmı noktaladım.?
Sinan Çetin'i çok sever ve beğenirim..Sinema yönetmeni olarak sanatcı duruşu kimliğinin yanısıra, Dünyaya evrensel bakışı ve yaşam tarzıyla idölümdür..
Beş gün önceki Televizyon programında sigaranın zararları hakkındaki kısa yorumu ve temennileri hakkında konuşmasından etkilendim ve "ben Sinan Çetin den fazla başarılı değilim, o'nun kullanmadığı son derece vucüdümuza zararlı maddeyi ben neden içeyim..!" dedim kendi kendime ve bundan böyle içmemeye karar verdim ve uyguluyorum..
Belki çok klasik olacak ama..herşey beyinde başlayıp, beyinde bittiği gibi...sigarada da aynı uygulamayı yapabilirsiniz..Beyninizde bitirmelisiniz..
Ben öyle yaptım..
Sigarayı bırakmak gerçekten çok kolay..!

Sevgilerimle..
 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..