Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '17

 
Kategori
Magazin
 

Sinan Özen "Öpsene Beni" şarkısını Dj Ece Toprak ile düet yaptı

Sinan Özen "Öpsene Beni" şarkısını Dj Ece Toprak ile düet yaptı
 

Sinan Özen Agy Production etiketiyle Öpsene Beni  adlı  şarkısını  Dj  Ece Toprak ile düet yaparak yeniden yorumladı.

Sözü Hakkı Yalçın’a Müziği Metin Özülkü’ye Düzenlemesi ise Ece Toprak’a ait Şarkının video klibi ise Alişan Günay Yıldırım  tarafından 25 kişilik bir ekip le 20 saatte Ümraniye Platolarında çekildi.

Müzik hayatın da bir ilke imza atan Ünlü Sanatçı, Ece Toprak ‘ın çok iyi bir Dj olduğunu söyleyerek projeyi hiç düşünmeden  kabul ettim Öpsene Beni yeniden seslendirmek beni heyecanlandırdı diyerek  yakında dinleyeceksiniz dedi.

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..