Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Sınav bitmek bilmiyor

Sınav bitmek bilmiyor
 

Resim için açıklamaya gerek yok sanırım. Fotoğrafın sizde çağrıştırdıkları var ya onlar yeter zaten.


Sınav Bitmek Bilmiyor

Benim hayatım sorularla dolu,

Şıklar kararsızlıkla dolu.

Her anım soru,

Sınav bitmek bilmiyor.


Sayılar metinler,

Hepsi bir cümleyle anlamlandırılıyor,

O şıkkı bulmak bana zor geliyor.

Sınav bitmek bilmiyor.


Korkuyorum bir yandan,

Yanlışsa cevap,

Utanıyor yüzüm.

Sınav bitmek bilmiyor.


Rabia Kurnaz(D.T: 1998)

Ahmet Olcay İlköğretim Okulu

4/B Sınıfı Öğrencisi

Not:Bu şiir 'Arkadaş' dergisinin Haziran-Temmuz dergisinde yayımlanmış ve 2008 şiir yıllığına alınmıştır.

 
Toplam blog
: 7
: 536
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

Yaşadığım zaman dilimine bakınca uzakta hiçbir şeyin olmadığını, bir anının şu anınıza sızması için ..