Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Sınav

Sınav
 

?????????


Bir gece düşümde bir garip hoca,

Kalk dedi bana gidelim hacca,

Olur hocam dedim yolumuz uzun,

Birkaç kadeh bir şey içelim önce.

Olmaz dedi hoca içki haramdır.

Dedim rakıyı yaratan kimdir?

Dedi sınavdasın bu bir sınavdır,

Sigortalar attı bunu duyunca!

Durduk yerde beni yaratıyorsun,

Rakıyı tattırıp sevdiriyorsun,

Ardından da içki haram diyorsun,

Bir de sınıyorsun, sana gelince.

Ne verdiysen bana bende de o var,

İradem bana verdiğin kadar,

Sınadığın kim gel bir karar ver,

Ben miyim sen misin böyle olunca...

Çıkamadık artık işin içinden,

Elbette gitmedim hoca peşinden,

Sabahleyin uyanınca düşümden,

Rakıyla yıkandım boylu boyunca...

Ne yapsaydım ki gerçekçiyim ben,

Düşlere müşlere itibar etmem,

Rakı helaldir haramı katmam,

Elbette içerim saki koyunca...

Saygım var inanan elbet içmesin,

Ama içene de hiç karışmasın,

Hesap -eğer varsa- sırat'a kalsın,

Yobaz da şaşacak, or’da düşünce.


İnsanları sevdim, sevmeyi seçtim

İçmek haram ise ben pek çok içtim

Ölçü ne sevmek mi içmek mi şaştım,

Görece'z bakalım bir gün ölünce.

 
Toplam blog
: 195
: 688
Kayıt tarihi
: 04.10.07
 
 

Dünyanın internet sayesinde küçüldüğü günümüzde büyüyen sorunlara ilişkin duygu ve düşüncelerimi pay..