Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sınav

En hassas noktam, tercihlerdir.

Dost, yoldaş, hayat arkadaşı seçimlerimde  önceliğim; Para ile ilişkileri olmuştur. 

Paradan önce, paradan sonra.

Her iki durumda aynı kişi olmayı başaranlar kalan ömrümde benimle birlikte olmaya hakkazanmışlardır.

P.Ö. ve P.S.

Tamamıza yakınımızın doğum ve ölüm tarihleri, dönüm noktaları olmuştur.

Bu deneme, imtihan, elek vs. Benim, insan mı? Değil mi? Seçimimde öncelikli sınav olmuştur.

 

Ve ne yazıkki, bu sınavda geçene tanık olaMadım.

Evliya olarak sıfatlanmış karakterlerin bile bu eşsiz sınavımda sınıfta kaldıklarını üzülerek gözlemledim.

Hüzünlü.

Onlar adına sevinçli.

 

Para olmasın mı?

Aksine, tüm varlıklar bolluk ve bereket ile dolup taşsınlar.

Yokluk kötü bir şey. Bal olsa yenmez.

Ama. Kişilik yoksunluğu, nesnel yokluğu rahmetle aratır.

Öncelikle, kişiliğini tamamlamalı kişi.

Ardından, tartmalı kendisini. Kaç altın çekerim? Kaç kuruştan sonra kişiliğimi bozdurup harcarım?

Sonrasında, tonajınız kadar yüklenin, yüklenebildiğiniz kadar.

10 ton gabarim var. 100 tona tamah ediyorum. Cıkk. Çekmez canım, başından belli.

 

Bir Tek!

Şarapçı!

Sarhoş, aklı uçmuş başından..

Benim insanlık sınavımdan, sadece SERHOŞLAR geçebildiler.

Kimiler alkol sarhoşları..

Kimileri, âşk sarhoşları..

 

İşte benim gerçek dostlarım.

Muhabbetiniz bol olsun. Seviyorum, sizleri..

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..