Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '08

 
Kategori
Mizah
 

Sineksavarlar sinek savamıyor!

Sineksavarlar sinek savamıyor!
 

Artık Böyle Korkmuyorlar


Sivrisinekler bir evden içeriye dalmaya çalışırken, tam pencerenin önüne geldiklerinde elektrik çarpmış gibi geri teperler. Zira evde sineksavar kullanılmaktadır...

Geçen seneye kadar gerçekten işe yarıyordu. Fakat bu yıl bambaşka. Bağışıklık mı kazandılar, uzak diyarlardan yeni ekipler mi getirdiler, ne olduysa, ilaç milaç fayda etmiyor.

Evimin hemen her odasında likit sineksavar takılı... Yetmedi, vücudumun her santimetrekaresine bir de sinekkovar sürdüm. Mahrem yerlerime bile. Bana mısın demiyorlar. Hadi açıkta kalan yerleri anladım, pijamamın üstünden sokuyor iğrenç yaratıklar. Bunlara yüzükoyun yatmaya da gelmez alimallah!

Baktım ilaç işe yaramıyor, aldım gazeteyi elime, kapattım kapıyı pencereyi, alayının kökünü kuruttum. Duvarlar, tavanlar, çarşaflar, her taraf kan revan içinde kaldı, ama gece rahat uyudum hiç olmazsa. Bunlara ilaç değil, kültür çare oluyor demek ki. Bir sonraki sefere SEFİLLER ya da İNCE MEHMET’i kullanacağım, külliyen yok etmek için...

Velhasıl, üreticilere sesleniyorum: Sokak sütü satıcıları gibi, sinek ilaçlarınızı sulandırıyorsanız, lütfen şebeke suyu kullanmayın. Ta Melen’de lağım karıştı, kovmak bir yana, sinekleri bedenimize sulandırıyor...

Sebep o değil de, sivrisinekler formülünüzü çözdü ve ilaçlarınıza karşı anti sinek savar geliştirdiyse, ne yapın edin, yeni bir şeyler bulun.

Yok, kültüre bir katkımız olsun, insanlar kitap alsın, düşüncesindeyseniz, bilesiniz ki, paralar korsana gidiyor. Sinek öldürmek için bandrollü kitap almak zaruri değil herhalde.

Son sözüm belediyeye!

Siz uyumaya devam edin. Hem de yerinizden hiç kıpırdamadan. Bir tarafınızda uçuşan pireler dökülür aksi halde.
 
Toplam blog
: 173
: 2173
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

1958 Trabzon doğumlu. Darüşşafaka Lisesi ve M.Ü. Siyasal Bilimler Fakültesi mezunu. Yazdığı kitapla..