Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '14

 
Kategori
Şiir
 

Sinem gidişat nere

Sinem gidişat nere
 

Alıntı.


Sabrın testisi taşmış yanmayı bana bırak
Nârın gönlümü basmış ben kanar, sana çırak
Mazin vuslatı kasmış yolu toz, cana durak
Sinem gidişat nere? Bırak deyip ün dedi!
 
Külünde eyvan olmuş bülbül gülünden coşmaz
Göz sulu, katre dolmuş akıp zülünden taşmaz
Tablam duman yol bulmuş yırtık tülünden aşmaz
Sinem gidişat nere? Bırak deyip kün dedi!
 
Tut demiştim elimden kaderi ad yapıp da
Hasret salıp yelimden gezdirdin yad sapıp da
Ne duymuştun dilimden sen hadsiz, had kapıp da
Sinem gidişat nere? Bırak deyip dün dedi!
 
Utanır dedim yıllar ne gezer, gelmez akti
Zayıf kaldığın kollar kıt imiş ilmez vakti
Gün, dün sefayı sollar sevgili bilmez nakti 
Sinem gidişat nere? Bırak deyip gün dedi!
 
Cefan gümüşi para saçıma düştü aklar
Yalanın binbir dara geçimi eşti, saklar
Sen bende onmaz yara içimi pişti şaklar
Sinem gidişat nere? Bırak deyip yün dedi!
 
Eğer böyle olsaydı deyip de yanan bulma
Dersem! Keşke bulsaydı can gelip canan kalma
Sevdam sünüp yok saydı ben bulup kanan alma
Sinem gidişat nere? Bırak deyip sün dedi!
 
 
http://www.edebiyatdefteri.com/siir/873748/sinem-gidisat-nere.html
 
 
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..