Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

Sinem yastık, sevgim yorgan

Sinem yastık, sevgim yorgan
 

Yüreğimdeki ocağı yaktım, Sinemi yastık, sevgimi yorgan yaptım, Gelirsen sana her zaman açıktır kapım.


Gözlerden uzakta, ıraklardasın,

Belki yağmurlarda, karlardasın,

Düşlerimde hüzünlüsün, dardasın,

Bu Can senin hasretine nasıl dayansın,

Kokunu  ver rüzgâra bana ulaştırsın....

****

Yadellerin bakışları soğuktur, üşütür,

Can'ı bedenden alır, esasa götürür,

Güven kaybolur, umutları söndürür,

Gözlerden, inci misali yaşlar dökülür,

Sılanın hasreti, acı olsa da güldürür....

**** 

Ben seni düşünürken, seherde uyanırım,

Üşümüş bir kuş görsem, seni hatırlarım

Senin için, yüreğimdeki ocağı  yaktım,

Sinemi yastık, sevgimi yorgan yaptım,

Kalbimin penceresini sana açık bıraktım....

 ****

Her Canı Canan sanmıştım, yanıldım,

Senin için saraylar, köşkler yapamadım,

Sevgi duvarından küçük bir han yaptım,

Gelirsen sana her zaman açıktır kapım,

Han'ı kilitledim, anahtarı senin için sakladım....

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..