Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '09

 
Kategori
Sinema
 

Sinema kültürü

Sinema kültürü
 

Hiç rahatsız olmadan bir film izlediğimi hatırlamıyorum. Mutlaka aykırı birileri oluyor salonda. Birçok faklı yerlerde sinemaya gittim, insanlar hiç değişmiyor. Oturmasını, konuşmasını, sessiz kalmasını, yemesini, içmesini, önünden geçmesini bilmeyen birileri mutlaka bulunduğum salonda oluyor.

Bir de sürekli cep telefonuna bakan var. Telefon sessizde ama, bakıyor mesaj var mı, arayan var mı. O ekranın ışığı gözümü alıyor. Telefonu elinden alıp kafasına vurasım geliyor. Ayıpsa ayıp!

Bir de anlamsız gülenler var. Dün akşam salondaki beş hemcinsim böyle yapıyordu. Film başladıktan sonra geldiler, kıkır-mıkır önümüzden geçtiler, o da yetmedi yer beğenmediler, tekrar ayaklandılar. İyi de niye gülüyorsun?

Ama suç kimde? Sinema yönetiminde. Alma içeri. Nerde…

Ayağıyla koltuğuma vuranlardan uzak kalmak için ayarlama yapabiliyorum neyse ki. Koltuk arası mesafeler az ise kesinlikle en arkadan seyrediyorum. Mesafe varsa, ortalarda bir yerlerde kimseyi rahatsız etmeden efendice seyrediyorum. Mesafeye rağmen arkamda on metre bacaklı biri varsa ve koltuğuma arkadan ayak dokunuyorsa, dönüp bakıyorum. Genelde etkili oluyor.

Bir filmi sinemadan izlemek çok keyifli. Evde DVD izlemek ise, herhangi rahatsızlık veren birşey olmadığı için daha huzurlu. Ve hele bir kadeh şarapla…

Bu yüzden tercih DVD’ye yönelik olmaya başlıyor gitgide.

Bu tür insanlardan uzak salonlarda, keyifli seyirler herkese…

Bubinick

17.04.2009

 
Toplam blog
: 58
: 819
Kayıt tarihi
: 19.07.07
 
 

Bir çok şeyden keyif alırım, okumaktan, okuduğum kitaplarda sevdiğim satırların altını çizmekten,..