Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Sinemi kapladı dağlar

Sinemi kapladı dağlar
 

alıntı


Sinemi kapladı dağlar,

Baharda, yazda erimez buzlar,

Sanki şiddetli bir deprem var,

Bu dağların iki yüzü var,

Bir yüzü güler, bir yüzü ağlar,

Bilmezdim sinemdeki dağlarda ağlar...

****

Sinemdeki sıra dağlar,

Derinden gelir volkanlar,

Gözler ağlar, yürek yanar,

Bu dağların iki yüzü var,

Bir yüzü güler, bir yüzü ağlar,

Bilmezdim sinemdeki dağlarda ağlar....

****

Sinemin içinde dağlar,

Bağrımda sesler,figanlar,

Dallar kırıldı, yapraklar ağlar,

Bu dağların iki yüzü var,

Bir yüzü güler, bir yüzü ağlar,

Bilmezdim sinemdeki dağlarda ağlar....

****

Sinemi kapladı dağlar,

Buzlandı erimez karlar,

Beklesemde gelmez bahar,

Bu dağların iki yüzü var,

Bir yüzü güler,bir yüzü ağlar,

Bilmezdim sinemdeki dağlarda ağlar....

****

Hastayım, hasta yatakta,

Başım iğneli yastıkta,

El yakında, dost uzakta,

Bu dağların iki yüzü var,

Bir yüzü güler, bir yüzü ağlar.

Bilmezdim sinemdeki dağlarda ağlar....

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN 

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..