Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '14

 
Kategori
Blog
 

Sinerji AVM!

"Başka bir aşk istemez!

Aşkınla çarpar kalbimiz!

Ey vatan; göz yaşların dinsin.

Yetiştik çünkü biz!"

Mülkiye Marşından bir dörtlük bu bildiğiniz gibi!

Mülkiyede okumak büyük hayalimdi ama bana kısmet olmadı, oğluma kısmet oldu! Okuyamayınca da

hayatımda sinerji oluşturamadım!

Yılmaz Ağabeyde bu var!

Mülkiye Marşı ile biçimlenmiş bir sinerji bu!

Var da , başarılı olacağına ihtimal vermiyorum!

Rant çağında olduğumuzu hatırlatmak istiyorum kendisine naçizane!

Sinerji AVM zincirleri kuralım bence!

Yakınımızda tam üç tane AVM var! Geçen pazar gecesi otoparka girdim çıkamadım kalabalıktan!

Kızıma da bağırıp durdum!

"Ulan bu kadar kalabalığa gelemem demedim mi? Nasıl çıkacağım buradan? Niye taksi tutup

gelmedin?"

Sonra; yazın serin, kışın sıcak oluyor AVM'ler!

Sinerjimizi revize edelim bence!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..