Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Bashico Doğal Anneyim Başak Pirtini

http://blog.milliyet.com.tr/bashico

31 Ocak '13

 
Kategori
Doğal Tedaviler
 

Sinüzit ve ortakulak iltihabını doğal yollarla yendim

Sinüzit ve ortakulak iltihabını doğal yollarla yendim
 

Bir ay kadar önce henüz havalar bu kadar soğumadan önce bir gün sabahtan saçlarımı yıkayıp sokağa çıkmıştım. Kuruttuğum halde son anda bere almaya üşenince kafam çok üşümüştü. Devam eden haftalarda bir türlü bitmek bilmeyen yoğun bir nezle yaşadım. İki kere iki gün arayla kulağım gece yarısı ağrıyınca doktora gittim. Teşhisi sinüzit ve ortakulak iltihabı oldu. Hemen klasik tıp ilaçlarından antibiyotik, burun açıcı sprey ve boğaz gargarası yazdı. Antibiyotik kullanmıyorum desem de yerine başka bir ilaç, yiyebileceğim bir besin, nasıl yatmam gerektiği, sıcak, soğuk hiç bir bilgi veremedi. Antibiyotikler Dr. Mercola’daki makalelere göre çocuklarda en fazla ortakulak iltihabı için yazılıyor. Bu ilaçlar vücuttaki faydalı bakterileri de yokettiği için bağışıklık düşüyor ve bir kaç hafta sonrasında ortakulak iltihabı tekrarlıyor.

Vücudumuz doğru besinler verildiğinde kendini her türlü hastalıktan tedavi edebilir. Ben de kimya eğitimimden gelen araştırma merakıyla tüm sağlık kitaplarımı inceledim. Antibiyotik kullanmadan evde şimdi bahsedeceğim doğal yöntemleri kullanarak sinüziti ve ortakulak iltihabını yendim. Teşhiş için gittiğim doktorum 3 hafta sonra bugün yaptığı kontrol muayenesinde kulaklarımın ve sinüzitimin iyileştiği söyledi. Umarım bu yöntemler size de yardımcı olacaktır. Hastalık anında besin takviyelerini kullanırken dozlar için doktorunuza danışmanızda fayda var. Hastalık seyrinde doğal yöntemleri takip etseniz bile doktorunuz ile görüşmeyi ve tıbbi ilaç kullanımının gerekli olup olmadığı durumları birlikte değerlendirmeyi ihmal etmeyin.

Kısaca hastalığımın seyri şöyle oldu... İlk başta devamlı tıkanık burun, sinüzit, iki gün ara ile gece yarısı bir kaç saat süren dayanılmaz bir kulak ağrısı, kulaklarda tıkanıklık, ses kaybı ve devamlı bir çınlama. Kulaklarımda hiç bir akıntı olmadan iltihabı aşağıdaki yöntemlerle yokettim.

Kullandığım destekler: İlk ağrı için 2 damla sarımsak yağı ağrıyan kulağa damlattım, bir kaç saat sonra ağrı dindi. İkinci ağrımada çörek otu yağı damlattım, aynen bir kaç saat sonra ağrı dindi. Doktora teşhis için gittim. Ortakulak iltihabı deyince Nerolinn antibiyotik içerikli yağ damlasını damlattım. 4 gün sonrasında iki gün boyunca kulak kanalına isveç şurubu emdirilmiş pamuk koydum. (Pamuğu kulak içine itmeyin bir ucu dışarıda kalsın). Burnuma yine Nerolinn’den aldığım gül suyu-mersin ağacı karışımı damlattım. Beslenmede her gün çinko hapı, sarımsak yuttum, ekinezya çayı, propolis, polen kullandım. Papatya çayı buhar banyosu yaptım, çayını sonrasında içtim. Bunları güne yaydım. Sıkı bir diyetle mukus söken besinleri tükettim. Et, süt ürünleri, yumurta, hayvansal yağlar ve tahılları yemedim. Sadece çiğ ve az pişmiş sebze, meyve tükettim. Bol su, sıcak limonlu su ve bitki çayı içtim. Homeopatik olarak uygun remedileri seçtim: Kali-Bich ve Pulsatilla 30C, 200C aldım. İyileşmemde tek bir şey kullanmadığım için hangisi daha etkili oldu bilemiyorum. Önemli olan pek çok yöntem olması ve evinizde bunlardan mutlaka bir kaçı vardır.

Uygulamaları detaylı okumak isteyenler Dogal Anneyim blogumdaki sinüzit ve ortakulak iltihabı tedavi bilgilerine bakabilirler.

Hepinize sağlıklı günler dilerim.

Başak Pirtini

***************************

El yapımı, organik ve yenebilir anne-bebek bakım ve pişik kremimi gördünüz mü? Detaylar burada:

http://dogalanneyim.blogspot.com.tr/2013/07/hindistancevizi-yagl-ve-bocek-kovucu.html?m=1

***************************

Doğal Anneyim grubum ve bana ulaşabileceğiniz linkler:

Doğal Anneyim Blogu: http://dogalanneyim.blogspot.com.tr
Doğal Anneyim Facebook Sayfası: www.facebook.com/dogalanneyim
Doğal Anneyim Facebook Grubu: www.facebook.com/groups/dogalanneyim
Instagram @dogalanneyim: www.instagram/dogalanneyim
Twitter @dogalanneyim: www.twitter.com/dogalanneyim
Doğal Anneyim e-bülten ile takip: http://eepurl.com/TeYdX

Köpek ve kedi bloglarım:

Bashico Blogum: http://bashico.blogspot.com.tr

http://Kopeklerveinsanlari.com

 
Toplam blog
: 201
: 11799
Kayıt tarihi
: 07.12.07
 
 

Tüm blog severlere merhaba! Boğaziçi Kimya bölümü mezunuyum. Bilişim sektöründe toplantı, etkinli..