Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '07

 
Kategori
Kitap
 

Sır (The Secret)

Sır (The Secret)
 

Arkadaşım geçen hafta, D&R a muhakkak uğraması gerektiğini söylediğinde, pek önemli bir durum olarak görmemiştim. Fakat işin içine insanlık tarihinin en büyük sırrı girince durumlar değişti. Ben yine her zamankisi gibi Bilim köşesinde takılı kalmıştım ki, arkadaşım hiç üşenmeden D&R ı 15 dakika araştırıp bu önemli "Sır" ı sonunda bulmuştu. Suyun kaldırma kuvvetini bulan Archimet kadar heyecanlı şekilde "İşte buldum!" demişti. Kitabı Antalya'da okumak istediğini bu yüzden bana ancak yaz tatili dönüşünde ödünç verebileceğini söylemişti.

Biraz araştırınca sadece bir kitap değil aynı zamanda satışa sunulan DVD sininde varolduğunu öğrendim.

"Kitabın yazarı Rhonda Byrne, 2004'ün bahar aylarının sonuna doğru hayatını tümden değiştirecek bir sırrı keşfeder, evrenin gizli yasaları ve prensiplerini… Bu sırrı hayatına uygulamaya koyulur, bu sır aslında tarih boyu tüm dinlerde anlatılan fakat çoğu kimsenin anlayamadığı bir sırdır. Şimdi kendisinin tek isteği bu sırrı tüm dünya ile paylaşmaktır."

"Filmde sır olarak , kişinin istediği şeyleri gönülden istemesi ve o isteğine odaklanarak onu elde etmesi anlatılıyor. Sır’rı destekleyen bilimsel buluşlardan bahsediliyor örneğin Kuantum Fiziğinin ve çekim yasasının bu sırrın bir parçası olduğu belirtiliyor. Filmde ayrıca aklımızdaki kötü düşünceleri çıkarıp, neleri istediğimizi tam olarak belirlemememiz gerektiği ve isteklerimizin bu düşünce ile hareket ettiğimizde gerçekleşeceği belirtiliyor."

Bu yıl bu Sır hayli ilgi çekeceğe benziyor.

 
Toplam blog
: 19
: 950
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Adım Kenan.Türkiye genelinde belediyelerin e-Kent dönüşümlerini üstlenen bir yazılım firmasında ç..