Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Sır kalsın kokun tenimde...

Sır kalsın kokun tenimde...
 

Derin derin bir bakış...

İçime işleyen...

Nesin, nerden geldin..

Ne olacak şimdi..

Ya ben tutukluysam...Ya sen gelemeyecek kadar sürgün yerindeysen..

Uzak kalma doğru olansa..
Hani sorgular varsa..Ve bizim verilecek cevabımız yoksa...

Ya da vermek zorundaysak en iç kanatan cevabı...
Ben istiyorsam peki seni...

Ve sen gelemeyecek kadar sürgündeysen..

Benim ol...

Sadece benim ol...

Ben senin olamasam da sen benim ol...

Sorular kimin umrunda...Cevapları kim bekliyor birbirimizden başka..
Her şeyin kuralını belirlemiş mi yaşam..Biz yasak mıyız..?

Yasak kimin umurunda...

Sır kalalım birbirimizin kokusunda....



 
Toplam blog
: 5
: 511
Kayıt tarihi
: 01.08.08
 
 

Her insanda ayrı bir hikaye… Bazen onun hayatına hayran bazen bunun... Ama illaki en kötüsü kendi ..