Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '07

 
Kategori
Kitap
 

Sır mı değil mi? The secret

Sır mı değil mi? The secret
 

Şimdiye dek, bu tür kitaplar hiç ilgimi çekmedi. Hatta, anlamsız buldum böyle kitaplar satın almayı. SIR la tanışmamsa, tesadüf müydü bilmiyorum. Çok sevdiğim bir dostum okuyordu ve illaki okumam gerektiğini söyledi. Israrla her konuşmamızda "lütfen bu kitabı oku" diyordu.

Israrına dayanamayıp kitabı aldım. Aslında bilmediğimiz hiç birşeyi anlatmıyor bu kitap, zaten bildik şeyler. Ama anlatım tarzı; uyarıcı, hatırlatıcı , motive edici nitelikte.

Okudukça, geçmişimde yaşadığım şeylerin ne kadar da söyledikleriyle orantılı olduğunu gördüm. Ve geleceğimle ilgili birkaç deneme yaptım, sonuç benim için şaşırtıcıydı!

Kitap için yapılan bir çok yorum var, iyi ve kötü eleştiriler var.Ben tamamen iyi yönde eleştirenlerdenim.Olumlu düşünmenin kime ne zararı olabilir ki...

Bizim dilimizde birkaç söz var bilirsiniz:

-Korktuğum başıma geldi

-Bir şeyi kırk kere söylersen olurmuş

-Sakınan göze çöp batar

-İnanmak başarmaktır, vs.

-"Sen düşünceden ibaretsin

Geriye kalan et ve kemiksin

Gül düşünürsün gülistan olursun

Diken düşünürsün dikenlik olursun" MEVLANA

ve dahası, İslam dini de zaten inanmanın, iyi düşünmenin öneminden bahsetmiştir.

Sonuçta, ister inanın, ister inanmayın o size kalmış ama kitabı mutlaka okuyun derim ben.

Okuyanlarınız varsa da yorumlarını bilmek isterim, yazarsanız sevinirim arkadaşlar.

 
Toplam blog
: 33
: 2386
Kayıt tarihi
: 16.03.07
 
 

1970 İzmir doğumluyum. Yaşadığım bu şehire aşığım. Tipik bir kova burcuyum. Hayatı, doğayı, insanl..