Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '10

 
Kategori
Kitap
 

Sır

Sır
 

"Bu sırrın ne olduğunu söyleyemem. Tek söyleyebildiğim varolduğu."

(Alexander Graham Bell-Telefonun Mucidi)

The Secret ( Sır )
Rhonda Byrne
''Olağanüstü bir servete sahip olmak ister misiniz?
Muhteşem bir malikanede yaşamak ister misiniz
Ömrünüz boyunca hiç sıkıntıya düşmeden bolluk, bereket içinde yaşamak ister misiniz?
Ruh eşinizi bulmak ya da huzurlu, mutlu bir evlilik yaşamak ister misiniz?
Peki kendinize sorun. Gerçekten ne, ama ne istersiniz?''


Yazarın kitabından bir kaç cümle. Kitabı okudunuzmu bilmiyorum ama ben videosunu izledim. Ve izlediğimde işte benim gibi düşünenlerde var dedim.

Kural şu: düşüncelerini evrende bir manyetik alan olarak düşün. Ne ile ilgili düşüncelerin yoğunlaşırsa o sana yaklaşacaktır.

Hayatımda bir çok isteğim gerçek oldu.

Tekdüze bir işte çalışıyordum; camlı market dolabı imalatı. Hergün aynı makine aynı montaj. Çok sıkıcı bir işti ve hergün farklı şeyler yapmak istiyordum. Bir gün isteğim yerini buldu, artık hergün veya dakika neyle karşılacağımı bilmediğim bir işteyim. Can sıkıntısımı?? O da ne :)

Çok düşünmesende bu gerçekleşirdi zaten diyenleriniz olabilir. Haklısınız hangi rüzgarın kimi nereye sürükleyeceği belli değil. Ama farklı bir iş düşüncem olmasaydı şu anki işimi de değerlendirmeye almazdım.

Hayatın her alanı maddi, manevi...

Şu anki eşiniz çocukluğunuzdan beri hayalini kurduğunuz kişimi? Benim cevabım evet.. Eşimle çok büyük rastlantılar sonucu yaşadığım yerden çok uzakta tanıştım. Acaba sadece bir rastlantımı? Yıllar boyunca tanıdığım kişiler, sohbetlerim, arayışlarım bir rastlantı sonucu eşimi 8 saatlik yoldan sonra tanımam..

Çok uzun süredir görmediğiniz ve konuşmadığınız bir kişiyi düşündüğünüzde; birden telefonla sizi aradığına hiç şahit olmadınız mı?

Hayatım için mükemmel diyebilirmiyim tabiiki hayır. Unutmayın biz insanoğlu doyumsuz varlıklarız her zaman daha fazlasını isteriz; ama bu şu anda mutlu olmadığınız anlamına gelmez.

Doktorlar hastalarının moral olarak iyi olmasını ister çünkü hastalığın ilerleyişini arttırmak veya azaltmak birazda buna bağlı. Tıbbi bir açıklaması yok ama yaşanılmış olayların gözlemidir bu..

Eskilerin dediği gibi ''Birşeyi çok istersen olurmuş..'' :))

Düşündüğünüz herşeye dikkat edin. Eğer karamsar düşünceler içine girerseniz tüm olumsuzluklarda peşinizi bırakmayacaktır. Ne düşünürseniz o size geri dönecektir.

Olayın özeti bu aslında pozitif düşünün, hayatınızın her alanında yaşadığınız tüm zorluklara pozitif yaklaşın faydasını elbette göreceksiniz..

Mutlu gelecekler sizinle olsun...

 
Toplam blog
: 20
: 2087
Kayıt tarihi
: 02.02.10
 
 

birkaç üniversite, teknik bir iş, mutlu bir aile.. ..