Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '08

 
Kategori
Güncel
 

Sıra Erdoğan'da

Sıra Erdoğan'da
 

Kıskananlar orta yerinden çatlatsın


Deniz Bey, eşi Olcay Hanım'ın mal varlığını açıkladı.

Sıra Erdoğan'da.

O da artık eşi Emine Hanım'ın mal varlığını gönül rahatlığı ile açıklayabilir.

Ortada gizli saklı birşeyler olmasın, kalmasın, nasıl olsa er ya da geç her şey ortaya çıkıyor.

Mal beyanında bulunmak, özünde ve sözünde Allah korkusu ile yaşadığını söyleyen, kul ve yetim hakkını her fırsatta anlatma ihtiyacını duyan, haram lokmanın kursağından geçmediğini belirten biri için, ki bu eğer başbakan ise hiç de zor olmasa gerek.

Adım gibi eminim.

Devlet yöneticilerinin her kademesi mal varlıkları açıklanmalıdır. Bunun bir görev olduğu adledilmelidir.

Millet istediğinde, milletce lüzum görüldüğünde, aile fertleri de dahil, aleniyet ve şeffaflık içerisinde olunmalıdır.

Mevcut yasa ve yönetmeliklerde böyle bir hükmün olmayışının ardına sığınmak,
inanç ve güven duygusunu zedeleyecek, kişi de ise vicdani rahatsızlıklara neden olacaktır.

Mal beyanı, yolsuzlukların diz boyu olduğu dünya ülkeleriyle adeta ilk sıraya yarışan bir ülkenin başbakanı için birinci derecede zorunluluktur.

Öyle değil mi, yoksa ben mi öyle biliyorum?

Ben şimdi Erdoğan'dan, 'benim Baykal'dan neyim eksik, o açıkladıysa ben de kat kat fazlasını açıklarım' demesini, hatta daha da fazlasını, çok daha fazlasını bekliyorum.

Sadece eşinin değil, kendi mal varlığı ile çocuklarının da mal varlığını açıklaması çok daha doğru olacaktır.

Açıklasın ki, ezici bir çoğunlukla Baykal'ı 'mal' ile mağlup edişinin keyfini çıkarsın.

Millet de 'mal' görsün.

Nasıl edindiğini, yatırımın nasıl yapılması gerektiğini, nasıl kar edildiğini anlatsın.

Gerçek bir ekonomist edasıyla Baykal'a ders versin.

Mal öyle olmaz böyle olur desin, kıskananları orta yerinden çatlatsın...

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..