Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sıradaki şarkı benim şansım olsun

Sıradaki şarkı benim şansım olsun
 

Bundan bir sene önceydi… Tv. izliyoruz, içimden geçiriyorum ( Sıradaki parça benim şansım olsun )… Bu da niye bu kadar gelenekselleşen bir istekse artık… Şarkı çıkıyor, ilk defa dinliyorum o zaman… Afili Yalnızlık… Dinliyorum sözlerini.. Yine içimden Allah Allah… Hiç de tutmadı, ölsem, ölsem hemen şimdi diye, yalnızlığa bak, pek afiliymiş, ama şarkı çok güzelmiş diyorum… Aradan bir saat geçiyor geçmiyor… Adamın biri ( esas oğlan ) resmen, benim bu şarkıyı yaşamamı istercesine ve tam manasıyla durduk yere, ayrılalım diyor.. Allah Allah, ne ayrılması diyorum yine içimden.. Ne çok içimden konuşuyorum… Vellhasıl ayrılıyoruz. Yine de gururumdan taviz vermeyen bir edayla çıkıp gidiyorum onun hayatından ve uzun bir süre için kendi hayatımdan… Öyle bir yalnızlık yaşıyorum ki, pek afillisinden, en afilisinden… Başka şarkı çıksaydı onu da mı yaşayacaktım diyorum ( dikkat ederseniz yine içimden )…


Aradan aylar geçiyor, zaten depresifim, ağzımı açtıran bıçak tek bir mevzuya has, kendimi yoruyorum, etrafımı yoruyorum, ben niye böyle yapıyorum diye debelenirken düşüncelerimin içinde, öyle ikide bir de benim şansım olsun bu şarkı diye tutturmam ama, bu sefer sesli bir şekilde istiyorum… Sertab söylüyor, gel barışalım artık… Geçen seferki tuttu ama bu şarkı asla tutamaz diyorum … Etraftan gelen sorular ve yorumlar karşısında kendinden emin bir tavırla ‘ Ne barışması, bitti gitti, ben bi daha dener miyim, acımdan ölsem yapmam, yok artık ’ diyorum, içimden değil, gayet net bir ses tonuyla hem de…


Sonra ne oluyor? Evet barışıyoruz… Allah’ ım ne büyük konuşmuşum diyorum, içimden, dışımdan, hem iyiyim, hem kendimle çelişmişim, huzursuzum… Tesadüfe bak, ayda yılda bir benim şarkım olsun diyorum, onlar da hayatımla örtüşüyor, enteresan diyorum… Yine aradan aylar geçiyor, Sezen Aksu ve Candan Erçetin konser veriyor… Bu sefer tutmayacak diye inadına ve uslanmayarak bekliyorum sıradaki şarkıyı… ‘ Yok, öyle el gibi diyerek başlıyor ve öyle güz gibi soğuk olma, güz ayrılık taşır ’ diye devam ediyor… Hah işte , bu sefer tutmadı diyorum, 1 hafta geçiyor geçmiyor, güz gibi soğuk oluyoruz…


Ben artık sıradaki şarkıyı nasıl bekleyebilirim ki:)

 
Toplam blog
: 15
: 741
Kayıt tarihi
: 13.11.06
 
 

24 yaşındayım, 2 yıldır Ankara'da avukatlık yapmaktayım.. Yoğun ve stresli iş hayatımın dışında, hay..