Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '21

 
Kategori
Felsefe
 

Sıradakinin Yıkılışı

Yıkılıyordu bir bir

Bağrışla sıradaki

 

İki habersiz

Şahrud'dan Seyduna'ya

 

Gökten yere

Irmak ırmak

 

Sarılırım sıcak

Soğukluğun

Düğümlerle gıcığına gıcığına

Öksürmelerimle boğazımda

 

Kendimle biliyorum

Uzay zamandaki anlamaksızlığımı

 

Anlayamıyorum diyorsun

Sevgili

 

Geridekinin eksikliği

Öndekidir.

 

Eğer eksiklikse

Öndeki benim eksikliğim...

 

Ya önde olansın

Ya geridekiyle

 

Araf, hiç biri olmayan

İki arada bir derede

Saçma ve küsurat

 

Elbette ki küsurat

Eylemseli için

Hızlanacak nicelişe sürat

 

Tamamlanması gereken

Önde olanla farktır

 

Kapattığın zaman fark

Aşkı biten devri daime çarktı

 

İşte o an

Küsuratla olacak arktır

 

Kapasite

Yetenek

Ve fark neyle mı?

 

Önde olanla

Sen arasındaki uzam kadar gerilimle...

 

Velhasılı sevgili

Kavuşmak güzel de

 

Sana düşüyorum

Seviye kaybı

 

Uzuyorum

Bilmezliğin ayıbı

 

Haydi

Haddede incelişe

Küsuratta nicelişe...

 
Toplam blog
: 418
: 104
Kayıt tarihi
: 26.11.10
 
 

26 yıllık sınıf öğretmenliğinden sonra emekli oldu. Şiir çalışmaları ve deneme türü olan, toplum ..