Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sıradan bir gün

Sıradan bir gün
 

Ne ilginç! Daha düne kadar klasik müziğin bir notasına bile katlanamayan ben. Şimdi müzik setinin başına oturmuş klasik müzik çalan radyo kanalı arıyorum.
Evet ya, daha dün tek kanallı Trt’ li pazarlarda “ deli gibi hareketler yapan ” siyah smokinli adamı görür görmez televizyonu kapatan ben keza ondan sonraki “ zap ” lı yıllarda aynı şekildeki bir melodide bir görüntüde kanal, frekans değiştiren yine ben. Heyhat halime bakın şimdi!

Geçtiğimiz mart ayıydı sanırım. Eski ortağımın eski bilgisayarında kayıtlı Mozart ve Beethoven’ ları dinledikten sonra cezbetmeye başladı bu müzik beni ilk kez. Büyülüydü sanki. Evet evet büyülü müzik. Öyle ki bazılarının içine dahi girebiliyordum yahut onlar benim içime girebiliyordu! Radyo3 de buldum aradığımı.

Robert Casadesus isimli Fransız piyanisti tanıtırken bir yandan da bestelerini dinletiyorlar. Seviyorum bu müziği. Ve dinliyorum.

Öte yandan MSN’ de yakalandığım eski iş arkadaşımla ingilizce saçmalaşıyoruz karşılıklı.

İngilizce kursuna başladı da yeni. Çok fazla iyi olmadığından belki benimkisi, kısa zamanda çok iş başarmış görüyorum O’nu. Konuşmasını bilemem ama akıcı yazıyor. Görmediğim, bilmediğim kelimeleri yazıyor ama. Küfür mü ediyor yoksa doğru şeyler mi yazıyor bilmiyorum(!) Kontrol etmeye ne niyetim ne de zamanım var şimdi. Bir yandan da bu sevgili satırlarımı yazıyorum zira.

Salt bu üç eylem değil tabi bu esnada yaptıklarım, trende vapurda onyedi parça eşya satan işportacılar gibi tüm bunları yaparken bir yandan da günlük programımı yapmaya çalışıyorum. Aslında iş hayatımla ilgili karar vermeye çalışıyorum desem daha doğru olacak.

Dün ortak bir iş için görüşebileceğimizi söyleyip telefonuma çıkmayan adamı bugün tekrar arasam mı acaba diyor kafamda bir tilki ?

Ötekisi geleceği flu gözüken ortaklığımız için eski patronumu mu arasam diye soruyor.

Berikisi ise arrivederci özgürlük deyip " baştan aşağı kokuşmuş " özel sektör çamuruna saplansam yeniden ne çıkar ki diye kafamı karıştırıyor?

Ne kadar çok seçeneğim var ama di mi?

Şanslı saymalıyım mı acaba şimdi kendimi ?

Boşversene sen.

 
Toplam blog
: 39
: 765
Kayıt tarihi
: 21.10.06
 
 

Özel biri değilim. Sıradan bir yaşam süren sıradan bir adamım. Çok geçmeden adım unutulur. Tuzluk...