Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Sıradan insanlar

2001 yabancı pop şarkılarını dinleyip eskilere gittim.

...

Yüz maskemi yaptım. 

Müzik dinledim hoplayıp zıpladım ayna karşısında hala lisedeki merveyim.

Şaşırıyorum yıllara

...

 

Her bir şarkı ayrı bir anıyla dolu

Hala seviyorum hepsini.

Sırt çantamı alıp yurtdışına kaçmak daha gelmemek istiyorum.

Fakir bir sokakta yaşamak istiyorum. 

Kimseyi tanımadan.

 

Sıradan.

 

Karakterimle değer gördüğüm.

Sıradan insanlar olsun çevremde , ama gerçekten dolu insanlar olsun.

Dopdolu.

İnsan daha ne ister ki?

 

...

 

 
Toplam blog
: 48
: 148
Kayıt tarihi
: 22.05.15
 
 

İstanbul Üniversitesi, Bankacı, Gezgin.   Bende yazınca rahatlıyorum ne yapayım. Beni de böyle yara..