Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '10

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Şirin suçlu!

Öldürür Abi!

Evlilik aşkı öldürür!

Aşklar yüksek beklentiler üzerine kurulursa öldürür!

Düşünsenize, adam dağları delmiş yahu! Beklentinin karşılığına bakın!

Ferhat manyaktır tabi!.

Diyelim evlendiler!

Şirin’de sadist bir ruh hali vardır! Bunu önceden göremez kimse!

“Ferhat benim için dağları deldi! Şimdi daha sıkıntılı işler vereyim ona! Belini doğrultamasın!”

Zihniyet budur!

Maksat Ferhat’ın gözünü açtırmamaktır. Açarsa kendini sorgulayacak! İyice bağlayacaksın kendine ki yarın aynalar yalan söylemez,

Ferhat da yalan söylemesin!

“Ulan Ahmet (pardon Ferhat!) bu kadın için mi dağları deldin ulan! Hay senin aklına turp süreyim ben!

Kafanda ne Hülyalar ne Türkanlar vardır, Şirin’in adı şirindir sadece!

“Karı yahu! Ne diyorum biliyor musun? Hazır taş kırma işini belledik, Anadolu otoyolunda istinat duvarı işleri varmış. Gidip biraz çalışayım diyorum! Kışlık erzakımızı düzeriz!”

“Bir ev tutarsın orada ben de gelirim değil mi Ferhat?”

“Daaabi canım!”

Aradan altı ay geçer TRT Ankara Radyosu Yurttan Sesler Korosu’ndan duyarsın türküyü!

“Son türkümüz Amasya yöresinden! Şirin Ferhat’tan alındı! Yarim İstanbul’u mesken mi duttun? Gördün güzelleri beni unuddun!”

Evlilik aşkı öldürür Abi!

Şirin suçlu!

http://www.izletelim.com/sevcan-orhan-turkuleri-yarim-istanbulu-meskenmi-tuttun-dinle-1a985a6ab.html

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..