Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '12

 
Kategori
Mizah
 

Şirince'ye Maya'ların teşrifi ve Kıyamet günü (2)

Şirince'ye Maya'ların teşrifi ve Kıyamet günü  (2)
 

net'ten...


Şirince, güne büyük bir gürültüyle uyandı..

Kenti çevreleyen tepelerden 21 pâre top atılışı yapılıyordu. Kısa sürede nedenini anlamıştık...

Evet !..Kıyamet Günü gelip çatmıştı.. Bugün 21 Aralık Cuma idi..

Ünlü, ' Cennet Ahır isimli ' (ahırdan bozma) pansiyonun sahibi bacanağım Mıtkı Samet'e soruverdim.

- Top atışları doğru  mu Samet !..

- Evet doğru !..

- Şirince'de kıyamet kopmayacak değil mi Samet !..

- Evet !..

- Ben haklıyım değil mi Samet ?..

- Oğlum bak git !.. Zırt pırt bu soruyu sorma bana.. Valla istifa eder giderim bak !..

-T amam kızma canım!..

- Kazandığımız dolarlar ambardaki  yerinde mi Samet !..

- Evet yerinde !..

- Oraya saklamakla iyi ettik.. Doğru mu Samet ?..

- ***?!!!**??..!! 

(Ben de senin Samet )

Efeemmm... Şeey... Maya Takvimine göre dünyanın sonunun geldiği gün bugündü..

Maya kabilelerinin mirasçısı olan büyük bilim adamı Pakmayakus Efendü ve onun sadrazamnın sol tarafından yardımcısı, ünlü Küflenmişus Mayasiz Bozukus Efendü bugün öğlenden önce Şirince'ye ayak basacaklardı. Bu zat-ı şerifler, aynı zamanda Maya Koç'u kadrosundan asgari ücret almaktaydılar.

Anadolu ayaklanmıştı;Türkiye trilyonlarca dolar harcasa böylesine güzel bir turizm reklamını yapabilir miydi ?..THY uçak biletleri 'Yok satıyor ' idi....

Şirince'ye ailesinden habersiz metresiyle kaçıp gelenlerin eşleri sürekli telefonla arıyorlar ve ' -Gidişiniz olsun da dönüşünüz olmasın işşaallaaah !..' bâbından kehânetlerde bulunuyorlardı.

Belediye Başkanı ve tüm protokol Maya Efendilerini karşılamak için tören meydanındaki yerlerini almışlardı ki gökyüzünde ışıklar saçarak meydana inen iki devâsa uçan araç içinden önde, Küflenmişus Mayası Bozukus Efendü ve ardından Ak sakallı, nurani, yüzlü PakMayakus Efendü çıkıverdiler.

Belediye Bandosu, Maya Dağdan Uçan kazlar isimli şarkı eşliğinde efendülerü karşılıyordu.

Şirince şarap şişelerinden mamul bir çelenk, Ancelina Coli kızımız tarafından efendülerin boyunlarına asıldı. Gökten inen hava cisimleri büyük bir gürültüyle havalanarak gözden uzaklaştılar.

Bu hava cisimlerini gözüm bir yerden ıssırıyordu. Sanki ikinci el Skorskilerin modifiye edilmiş halleri gibiydiler. Her iki efendü de sanki TV'lerde sık sık çıkan dinsel içerikli efendülerden bazılarına benziyor gibiydiler. Ben kalbimi bozmak üzereyken efendüler sırayla kürsüye çıkmaya başladılar.

1. Efendü :Sevgili Şirince Halkı,Maya tanrıları adına sizleri selamlıyorum. Saat,14.34 civarında dünya batacaktır. Bizler çok şükür ayakta kalacağız. Bu güzel kentte yeni bir dünyanın temellerini atacağııızz !.

(Alkışlar )

2. Efendü :Maya Tanrısı Kukultan ve onun zevcesi İzabel Yaks'tan selamlar getirdim sizlere... Kukultan der ki :'Aklın yolu birdir... Damlaya damlaya göl olur !.. Ben bu dünyada kelek'usların gaymelerini mellek'uslarla yidim.. Siz de yiyin evlatlarım ' der..

(Alkışlar)

1. Efendü: İşte!.. Hazır olun.. bakın gök karardı... Yukarından aşşağıya yeşil taş, sarı ışşıklarıylan  hızla geliyoooor !.. Şimdi kafalarınızı bacaklarınızın arasına alıp cenin durumuna geçin evlatlarıııım !.. Ben kalkın demeden kalkmaayyıııın !.. Başını kaldırıp bakanlar taş olecektiiir Taaşşş.. !..

(Hakikaten, gökyüzünde bir ışık hüzmesi belirmişti.Hepicüğümüz cenin gibi oluvermiştik... Ben yine kalbimi bozdum. 'Ulan' dedim.. Bu top halinde maytap kümesi ise sizin yedi ceddinizin ... nınınnn.......   m.)

2. Efendü :-Hentere hüllü.. kellii küllii.. Kukultan bizi koruu.. Diğerlerini s.....t...r et !.. Şarabımı senin şerefine içiyoruumm.. Evlatlarım cep tilifonlarınızı titreşime alınız. Veya kapatınıııızz !..

Aniden havai fişekler patladı... Hoparlörlerden korkunç uzay müziklerinin sesleri geliyordu. Korkunç patlamalar ardısıra gelirken tüm halk'Yusuf.. yusuf modunda ' kafasını bilenem kaldıramıyordu. Ses ve ışık gösterilerini andıran bir acaip, fantastik atmosfer yaşıyorduk.

Yer zelzeleyle sarsılıyordu.. Üzerimize sıcak sular serpilir gibiydi... Toz dumana karışmıştı..

Ben kalbimi bozup kafamı çaktırmadan kaldırdığımda bir takım Jammer araçlarının getirilip üzerlerinin, Çinli cücelerce otlarla kapatıldığına tanık oldum.

Bu işte bir i...nelik vardı ;ama ne olursa olsun ben, ambara sakladığım dolar destelerini düşünüyordum. Bacanak Mıtkı Samet ortalıkta görünmüyordu. Çaktırmadan telefonu açıp Samet'i aradım.. Eyvah tilifon çekmiyordu... Payitahttaki 90 yaşındaki annemi aradım.. Heyhat.. Annem cevap virmiyor idi. Anlaşılan kıyamet gerçekleşmişti ve tüm insanlık mahvolmuştu.

..........

Devam idecek :)

 

....

NOT : Çok tutulan ve okunma rekorları kıran Şirince ve Kıyamet ile ilgili bloglarımı bazı uyanık senaristler film yapma uğruna aşırmaya başlamışlar... Hepiniz tanıksınız ki ESER'ler BANA AİTTİR ve YASAL HAKLARIM BAKİDİR. Yazılarım benden izinsiz KOPYALANAMAZ...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..