Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '10

 
Kategori
Eğitim
 

Sırları olan bir eğitim

Sırları olan bir eğitim
 

SORGU


Kesinlikle okuyun,

Kesinlikle araştırın,

Öğrendiklerinizi yazın, ne olduğunu hepimiz bilelim…

Çünkü harcanan paralar hepimizin vergileriyle oluşturuluyor, dışarıdan gelen bir yardımsa bile, kesinlikle diyeti vardır ve bizden çıkacaktır.

* * *

- 7-8 Üniversite seçilmiş midir ve seçilen bu üniversitelere 15-20 şer adet ; 5 er adedi mühendislik, 5 er adedi sosyal bilimlerden, v.s… olmak üzere gençler belirlenerek ‘’ 6 ay içinde TOEFL sınavında belli bir aşamayı geçebilecek şekilde İngilizce öğrenmek üzere… ‘’ gönderilmişler midir?

- Bu 7-8 üniversiteye, yalnızca bu eğitim için, Milli Eğitim Bakanlığı’ ndan milyonlarca lira aktarılmış mıdır?

- Bu kişilere ders veren öğretmenler İngiliz denetçiler tarafından, ders verme aşamasında, sık sık ‘’ Amaç dışı eğitime yöneliniyor mu ? ‘’ diye denetleniyor mudur?

- Bu kişiler; kimler tarafından, hangi duyurunun ardından, hangi seçme sınavıyla ve ne amaçla geliştirilmek üzere belirlenmişlerdir?

- Dil eğitimi bitince nereye, hangi konuda eğitilmek üzere gönderileceklerdir?

- Dönüşlerinde nerelerde, ne amaçla görevlendirileceklerdir?

* * *

Belki sırları olan bir eğitim…

Belki bir paranoya…

AMA SORGULAMAYA TAKILDI İŞTE…

Bilen varsa anlatsın, biz de bilelim.

ŞEFFAF TÜRKİYE’ de bilinmeyen mi kalırmış ( ! )…

 
Toplam blog
: 21
: 571
Kayıt tarihi
: 17.08.09
 
 

Üniversiteyi takiben 35 yıl kamuda yönetici olarak hizmet, ardından emeklilik... Bir büyükşehir b..