Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Sırlı aşk

Sırlı aşk
 

Günlerden Çarşamba, mevsimlerden yaz
Gecenin yarısı, öptüm resmini
Yağmur yağsa az, kar yağsa da az
Umursamaz, gelir aşkın mevsimi
Günlerden Çarşamba, mevsimlerden yaz
Şöylece yanıma sokulsan biraz

Akacak alnımdan damla damla ter
Sevgiden bir kale yapacaksam ben
Ne tuğla, ne demir, bir buse yeter
Doya doya her gün öpeceksem ben
Akacak alnımdan damla damla ter
Benim ruhum senin, sen de bana ver

Alevden bir füze o bakışların
Eritip gönlümü, beni yakıyor
Özenle örülmüş hep nakışların
İlmekler sel gibi bana akıyor
Alevden bir füze o bakışların
Korkusu sen oldun kara kışların

Sevgi, hürmet ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

İstanbul / 6 Nisan2011

Twitter.com/murathacioglu

murathacioglu.com

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..